رپورتاژ اگهی

صنعت لوستر یکی از تولیدات برای پیشرفت ملی

صنعت لوستر یکی از تولیدات برای پیشرفت ملی

یکی از حوزه هایی که با پیشرفت روز افزون در عرصه تجارت توانسته موجب رشد و پیشرفت اقتصادی کشورمان شود صنعت لوستر می باشد که افراد زیادی را به دنبال آن به اشتغال در آورده است.

لوستر

آنچه که باید از لوستر پذیرایی و آباژور چوبی ایستاده بدانید این است که از بهترین مدلها و طرحهای مختلف ساخته می شوند که با توجه به نیاز و ابعاد فضای مورد نظر می توان آن را مورد استفاده قرار داد و از مزایای آن بطور کامل بهره مند شد.

یکی از مهمترین و زیباترین فضایی که در منزل وجود دارد، پذیرایی می باشد که بیشتر در معرض دید است و پذیراییها در آن اتاق صورت می گیرد که افراد به آن بسیار توجه می نمایند تا بهترین شرایط را در آن ایجاد کنند.

در حقیقت این اتاق طوری است که، هر مهمانی وارد خانه می شود در آنجا مستقر می شود و نورپردازی در این فضا بسیار مهم است که می تواند تاثیر فوق العاده ایی را بر فضا بگذارد.

لازم به ذکر است که باید ابعاد فضا را در نظر بگیرید و سپس برای تهیه ی لوستر اقدام نمایید چرا که اگر ابعاد کوچک باشد و لوستر نیز بزرگ، نور آن زیاد می شود که مناسب آن فصا نیست و یا اگر فضا بزرگ باشد و لوستر نیز کوچک، آن فضا به اندازه کافی نور ندارد. از این رو، باید به این موضوع دقت زیادی نمود چرا که تمامی شرایط و استانداردها باید رعایت شود.

لوستر

لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی قم دارای ساختار زیبا و کیفیت بالایی است که توانسته است در سراسر کشور توجه خریداران را به خود جلب کند و بازار خرید و فروش پر سودی دارد و به وسیله مراکز متعدد در اختیار همه مشتریان قرار می دهند.

در استان قم کارخانه های مختلفی وجود دارد که در زمینه ساخت انواع لوستر فعالیت می کنند و یکی از بهترین و اصلی ترین مراکز خرید و فروش لوستر پذیرایی قم هستند؛ زیرا بهترین مواد اولیه را برای ساخت آن فراهم می کنند و به کمک تجهیزات پیشرفته آن را مطابق استانداردهای اصولی می سازند.

همچنین در این راستا خلاقیت و هنر خود را به کار گرفته و طرح و شکل هایی شیک و جدید طراحی می کنند  تا ظاهر لوستر زیبا و جذاب باشد، سپس آن را زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

لوستر پذیرایی

لوستر ریسه ای

علاوه بر استفاده در منازل می توان لوستر ریسه ای را در دفاتر تجاری، مکانهای آموزشی، لابی هتلها، رستورانها و کافی شاپها نیز استفاده کرد و با استفاده از این محصولات می توان نمای بسیار جذابی را به وجود آورد که در جذب مشتری نیز بسیار تاثیر گذار خواهند بود از این رو بسیاری از رستورانهای سنتی و باغ تالارها از این لوسترها استفاده می کنند تا فضای بسیار شیکی را برای مهمانان به وجود بیاورند.

لوستر ریسه ای در انواع مختلف دایره ای، مستطیل، مثلثی، خطی، هلالی، اشک، مارپیچ، کروی، هرمی، حروف انگلیسی و بسیاری از مدلهای متنوع دیگر تولید می شوند که هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارد و افراد و متقاضیان در انتخاب آنها با مشکل روبرو می شوند.

این لوسترها در رنگهای مختلفی طراحی می شوند که انتخاب آنها بر اساس سایر رنگهای مکان مورد نظر می باشد مثلا برخی از افراد این لوسترها را با رنگ نور مخفی، پرده پانچ، رنگ مبلمان، رنگ دیوارها و اسیر چیزها ست می کنند که سبب می شود فضای جذابی به وجود بیاید.

لوستر ریسه ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا