رپورتاژ اگهی

سالاد لوبیا چیتی قرمز و کلم

سالاد لوبیا چیتی قرمز و کلم

عرضه لوبیا چیتی درجه یک در بازار توسط تولید کنندگان غرب و جنوب ایران صورت می گیرد،از جمله این مناطق میتوان به شیراز و همدان و…اشاره کرد.صادرات لوبیا چیتی درجه یک در مجموعه ما با بهترین کیفیت انجام می پذیرد.
حبوبات در سبد خانوارها در رتبه پنجم قرار دارد که همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز به آن اشاره شده است از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است.با توجه به همه گیری ویروس کرونا ،باعث شده مردم مراقبت سلامتی خود باشند و به مواد غذایی سالم روی بیاورند.لوبیا چیتی نیز از آن دسته مواد غذایی است که باعث سلامتی انسان ها میشود و دارای خواص بسیار بالایی است.
عرضه لوبیا چیتی در بازار به دو صورت فله و بسته بندی با کیفیت و قیمت های متفاوت یافت می شود که از نظر قیمتی بسته‌بندی فله بسیار مناسب تر است.

سالاد لوبیا چیتی قرمز و کلم

پزشکان دنیا به دلیل خواص بسیار عالی لوبیا چیتی در رژیم درمانی خود استفاده می‌کنند.به طور کلی به کار بردن حبوبات از جمله لوبیا چیتی در برنامه غذایی ،میتواند نیازهای روزانه بدن انسان را تامین نماید.
در عین حال به خاطر مقدار پروتئین بالا نقش موثری در رفع خستگی و گرسنگی ایفا می نماید.
این ماده ی غذایی سرشار از املاح و مواد مغذی است که برای کودکان در حال رشد و افراد میانسال مفید است.افرادی که گیاه خوار هستند و گوشت قرمز مصرف نمی کنند ،میتوانند لوبیا چیتی را جایگزین آن کنند.
هم چنین لوبیا چیتی به درمان نرمی استخوان بیماران کمک بسیاری می‌کند.همانطور که گفتیم خواص و مزایای غذایی بی شمار لوبیا چیتی باعث شده تا این محصول به عنوان یک ماده ارزشمند در رژیم غذایی و ارگانیک مردم قرار بگیرد، لوبیا سفید و چیتی فله ممکن است در نگاه اول ماده ای ساده و معمولی باشد اما فواید بسیار زیادی دارد، تقویت حافظه، تقویت دستگاه گوارش، جلوگیری از بروز سرطانهای مختلف، کمک به رشد استخوانها و کاهش خطر ابتلا به دیابت مجموعه ای از خواص درمانی لوبیا چیتی می باشد.
یکی از ماده هایی که به دلایل مختلف برای بدن انسان ضروری و مهم می باشد فولات است، این ماده خطر ابتلا به مریضی کم خونی را کاهش می دهد و سیستم عصبی بدن را تقویت را به خوبی کنترل و تقویت می کند.

سالاد لوبیا چیتی و کلم

برای تهیه سالاد کلم سفید با لوبیا چیتی بهتر است از شب قبل لوبیا را خیس کرده و بعد از چند ساعت خیس شدن آن را بپزیم بعد از پختن لوبیا روی آن آب گرم میگیریم و از آبکش رد می کنیم تا تمامی آب آن گرفته شود.

سالاد لوبیا چیتی و کلم

سپس سیب زمینی را خرد کرده و با کمی نمک در آب بپزید، بعد از آن کاهو و کلم را خلالی کرده و خیارشور و هویج را نگینی برش داده و در نهایت نون تست را به صورت مکعبی برش و تفت دهید، برای درست کردن سس سالاد لوبیا چیتی و کلم هم می توانید ماست و سس مایونز را به خوبی با هم ترکیب کنید سپس مقدار کمی روغن زیتون به آن اضافه کرده و در آخر آبلیمو و پودر سیر و فلفل به آن اضافه کنید تا به آن طعم دهد. پس از آماده شدن سس، مواد را به سس اضافه کنید و سالاد خود را میل کنید.

لوبیا چیتی قرمز

همانطور که گفته شد طبع لوبیا چیتی گرم است و برعکس حبوبات دیگر که طبع سردی دارند می توانید در غذاهای مختلف آنرا مورد استفاده قرار دهید.
لوبیا سرشار از فیبر و پروتئین است که می توانید آنرا جایگزین گوشت قرمز کنید و برای ورزشکارانی که می خواهند افزایش حجم عضلانی داشته باشد بهتر است روزانه 100 گرم از این ماده را مصرف نمایند.
افرادی که می خواهند رژیمهای لاغری بگیرند با استفاده روزانه از این ماده می توانند انرژی بدن را تامین نمایند و احساس سیری پیدا کنند.
بهتر است برای طبخ لوبیا از یک روز قبل آنرا خیس نموده و آنرا بپزید تا نفح آن کاهش یابد.

لوبیا چیتی قرمز
خریداران هنگام خرید از فروشگاه تاریخ تولید و انقضا لوبیا چیتی قرمز را بپرسند تا از خرید حبوبات مانده در انبار پارسالی جلوگیری کندد و محصول با کیفیت روز تهیه نمایند.
لوبیا باید دست چین و یکدست باشد و بخوبی سورت شده باشد که در آن لوبیا چیتی شکسته قرار نداشته باشد.
هنگام خرید بهتر از فروشنده سمپل گرفته و آنرا استفاده کنید تا مشخص شود کیفیت آن به چه صورتی می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا