رپورتاژ اگهی

شیردوش برقی دست دوم اصفهان

شیردوش برقی دست دوم اصفهان

از وسیله هایی که بسیار مورد استفاده مادران شیرده قرار می گیرد می توان به شیردوش برقی و شیر دوش دستی مدلا اشاره کرد که می توان نوع خوب و استاندارد آن را به صورت دست دوم و با قیمت ارزان تر تهیه کرد.
این وسیله کاربردی برای مادرانی که شاغل هستند و وقت کافی و لازم برای رسیدگی به نوزادشان را ندارند بسیار مناسب است و با استفاده از آن می توانند شیرشان را بدوشند و در یخچال قرار دهند تا در صورت گرسنه شدن نوزادشان، فردی که از او نگهداری می کند از شیر مادر برای تغذیه نوزاد استفاده کند و مادر با خیالی راحت به کارها و فعالیتهای روزانه اش بپردازد و دغدغه ای بابت تغذیه کودک نداشته باشد.
شیردوش برقی دست دوم اصفهان
در سایت ما نمونه‌ ای از مدلهای مختلف این دستگاه وجود دارد که می توانید در صورت مشاهده و تمایل برای خرید، با پر کردن فرم موجو در سایت آراد برندینگ لازم جهت سفارش محصول اقدام کنید و این دستگاه را به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش دهید تا جلوی درب منزل به شما تحویل داده شود.
درست است که تغذیه نوزاد به طور مستقیم در آغوش مادر مزایای بسیار فراوانی دارد اما با توجه به شرایط اقتصادی سختی که بر جامعه حاکم است و نیاز به شاغل بودن زوجین، بسیاری از مادرها نمی توانند در کنار نوزادشان وقت بگذرانند و شرایط اینگونه ایجاب می کند که برای نگهداری بچه از پرستار یا شخصی مثل مادر بزرگ، خاله، عمه و غیره کمک بگیرند و برای غذای نوزاد از شیردوش استفاده کنند.
شیردوش برقی مزایای بسیاری دارد که اگر تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید شما را با آنها آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتری از این دستگاه استفاده کنید.

شیردوش برقی دست دوم

از آنجایی که این وسیله فقط در دوره ی شیردهی و در دوسال اول زندگی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از آن بلااستفاده می ماند می توانید شیردوش برقی دست دوم را برای خرید و استفاده تهیه کنید تا در این صورت در هزینه هایتان هم صرفه جویی کرده باشید.
شیردوش برقی دست دوم
البته در هنگام خرید شیردوش برقی دست دوم توجه کنید که دستگاه از نظر فیزیکی کاملا سالم باشد و هیچگونه شکستگی و خرابی در آن وجود نداشته باشد.
بعد از تهیه دستگاه، به خوبی آن را با مواد شوینده نانو بشویید و ضدعفونی کنید تا از نظر پاکیزگی و بهداشت آن آسوده خاطر باشید و نگران انتقال بیماری به نوزادتان نباشید، البته که این مسئله اصلا اتفاق نمی افتد اما باز هم احتیاط در این زمینه کاملا ضروری و لازم است.
از مزیتهای اصلی استفاده از شیردوش برقی می توان به این مسئله اشاره کرد که با این نوع شیردوش می توانید حجم زیادی از شیر را در مدت زمان کوتاهی بدوشید و در زمان ارزشمندتان صرفه جویی کنید که این مسئله با شیردوش دستی ساعتها وقت می خواهد.
طراحی این دستگاه به گونه ای است که به صورت تک پمپه و دو پمپه وجود دارد از نوع دو پمپه ی آن می توانید از هر دو سینه و به طور همزمان شیر بدوشید و سرعت عملتان در شیردوشی بالاتر برود. یکی دیگر از مزیتهای این دستگاه تمیز شدن آسان آن می باشد و اصلا نیاز نیست برای ضدعفونی کردن آن ساعتها وقت بگذارید و خودتان را خسته کنید.

شیردوش برقی اصفهان

با توجه به اینکه دستگاه شیردوش در دو نوع برقی و دستی تولید می گردد و موارد استفاده از آن تفاوت دارد امروزه شیردوش برقی اصفهان به صورت ویژه مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است چون به عنوان یک نمونه کامل می تواند در زمینه دوشیدن شیر گاو مورد استفاده قرار بگیرد و به شکل قابل توجهی توانسته راحتی و بهداشتی بودن شیر دوشیده شده را به وجود بیاورد.
شیردوش برقی اصفهان
لازم به ذکر است بدانید که شیردوش برقی اصفهان فقط به نوع شیردوش گاوی ختم نشده است بلکه نوعی از این دستگاه در ظرفیت پایین و مخصوص دوشیدن شیر مادر برای نوزاد می باشد که امروزه به دو صورت شیردوش برقی و شیردوش دستی مانند شیردوش دستی مدلا به صورت سالم و پیشرفته برای مادران شیرده کاربرد دارد البته باید توجه داشت که زمان شیردهی نوزاد بسیار کوتاه می باشد و هزینه بالایی باید برای تامین کردن این دستگاه باید پرداخت شود.
امروزه در اصفهان و در مراکز اصلی فروش و همچنین تولید شیردوش برقی اصفهان امکان اجاره دادن این نوع از دستگاه فراهم شده است که افراد نیازمند می توانند با طی کردن مراحل خاص این دستگاه را تهیه و مورد استفاده قرار بدهند.
با توجه به اینکه کیفیت و کارکرد دستگاه شیردوش برقی اصفهان بسیار عالی بوده است و در واقع در بازار خرید و فروش توانسته مشتریان زیادی را به طرف خود جذب کند بنابراین کارکنان و تولید کنندگان اصلی این دستگاه هم تمامی استانداردهای لازم را به کار گرفته اند که در روند هرچه پیشرفته تراین دستگاه فعالیت خود را کامل کنند و به عنوان یکی از تجهیزات برقی تولیدات زیادی در ظرفیتهای گوناگون داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا