رپورتاژ اگهی

عرضه عمده گرانول پی وی سی شیلنگ چقدر هزینه دارد؟

عرضه عمده گرانول پی وی سی شیلنگ چقدر هزینه دارد؟

در سالهای اخیر برای تولید انواع محصولات پلاستیکی، استفاده از گرانول پی وی سی سخت و نرم لازم و ضروری بوده که طبعا با روشهای گوناگونی به مرحله تولید رسیده اند از این رو بازیافتی بودن برای این محصولات به علت تعدد بالای تولید امری واجب بوده تا به محیط زیست طبیعی آسیبی وارد نشود و هزینه های تولیدی در این باره به صورت مکرر در تولیدهای مختلف برای تولیدکنندگان جبران گردد.
بازیافتی بودن این محصول توجه تولیدکنندگان را بیشتر از همه جلب می کند چون ذوب کردن و انجام اقداماتی از این قبیل برای استفاده دوباره و چندباره از محصول سبب کاهش هزینه های تولیدی گشته و نیازی به خرید دوباره حجمهای زیاد از مواد اولیه گرانول نمی باشد و تنها با مقدار اندکی هزینه، بازیافت این محصول انجام گشته و در تولید لوازمی جدید و کاربردی مصرف می شود.
گرانولها در مراکز صنعتی‌ به دو نوع نرم و سخت دسته بندی شده که ویژگیهای بسیار متمایزی را با یکدیگر دارا هستند از این رو تولیدکنندگان اشراف کاملی بدین موضوع داشته اند و سعی می کنند با استفاده از تکنولوژیهای جدید و فناوریهای نوین، طرح و محصولی جدید و متنوع را تولید و کاربرد هر دو نوع را روز به روز گسترده تر نمایند.
عرضه عمده گرانول پی وی سی شیلنگ چقدر هزینه دارد؟
سخت بودن گرانول موردنظر در مراکز تولیدی با شناسه خاصی تعیین می گردد از این رو خریداران با اطلاع از این امر و مطالعه مقالاتی در این حوزه در آراد برندینگ به راحتی می توانند نوع سخت را از نرم تشخیص داده و در کمترین زمان خرید خود را برای محصول موردنظر با حجم دلخواه انجام نمایند.
پی وی سی جزو واژه هایی است که بیشتر افراد به صورت متعدد در جامعه و بازار فروش درباره آن شنیده اند لذا بیشتر لوازمهایی که کاربرد خانگی و تجاری دارند از جنس پی وی سی هستند که به صورت روزانه با آنان سروکار داریم از این رو مواد اولیه تولیدی محصولات مزبور، گرانول پی وی سی بوده که به صورت دانه های شفاف یا رنگی در مراکز تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

گرانول پی وی سی شیلنگ

شکل خاصی از پلیمر که دانه دانه می باشد را گرانول می گویند، این محصول ماده اولیه برای تولید برخی کالاها می باشد برای مثال مواد تشکیل دهنده شلنگهای امروزی گرانول پی وی سی می باشد.
بر اساس نوع کاربرد شلنگ میزان گرانول بکار رفته در آن متفاوت می شود، شلنگهایی که برای کولر استفاده می شود معمولا گرانول ساده درونش بکار رفته است.
شلنگهای پرفشار باید مقاومت بالایی داشته باشند مانند شلنگی که در آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل باید از نوع خاصی از گرانول پی وی سی استفاده کرد، خوبی این محصول این است که می توان برای مصارف مختلف آن را به شکل دلخواه در آورد.
پلی وینیل کلراید برای نخستین بار توسط شخصی به نام هنری ویکتور کشف شد، این محصول مواد تشکیل دهنده گرانول شفاف پی وی سی می باشد.
گرانول پی وی سی شیلنگ
گرانول به سختی در آتش سوزانده می شود و در صورت آتش گرفتن پس از حذف آن خاموش می شود، رنگ شعله ناشی از آتش گرفتن این ماده نارنجی می باشد و بوی هیدروژن کلراید به خود می گیرد.
برای انتقال انواع مایعات از گرانول پی وی سی شیلنگ استفاده می شود که هر کدام با توجه به نوع مصرفی که دارند به گونه ای خاص تولید می شود.
شاید برایتان جالب باشد از ترکیبات تشکیل دهنده گرانول یا همان پی وی سی با خبر باشید.
بیشترین میزان گرانول را رزین پی وی سی تشکیل می دهد که خود دارای سه نوع S65،
S70 و H73 می باشد، کربنات کلسیم یکی دیگر از مواد سازنده گرانول می باشد که این ماده نیز بر اساس میزان ریز و درشتی به دو نوع SW3 و SW2 تقسیم می شود.

گرانول پی وی سی شفاف

امروزه جهان به سمتی پیشروی دارد که هر روزه افراد در حال تولید میلیونها تن زباله می باشند.
زباله های پلاستیکی قابل بازیافت هستند که اغلب از گرانول پی وی سی شفاف تهیه شده اند.
کارایی هر یک از گرانولهای شفاف، نرم و سخت متفاوت می باشد.
گرانول شفاف مرغوب تر از دیگر گرانولها می باشد و در تهیه ی بسیاری از اقلام پزشکی از این گرانول استفاده می شود.
لوله های پزشکی که رنگ پلاستیک آنها شفاف می باشد از گرانول شفاف تولید شده است.
گرانول پی وی سی شفاف
لوله های آندوسکوپی نیز از گرانول پی وی سی شفاف می باشد که شفافیت آن نیز قابل قبول پزشک می باشد.
این پلیمر نسبت به پلیمرهای دیگر مقاوم در برابر حرارت می باشد همچنین وزن آن نیز بسیار سبک می باشد.
گرانول پی وی سی های سخت و یا نرم ممکن است از مواد بازیافتی تولید شده باشد اما گرانول شفاف به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان مواد شیمیایی و سمی در آن وجود ندارد و با استاندارد نیز تولید شده باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا