رپورتاژ اگهی

خرید سفره یکبار مصرف مجلسی

خرید سفره یکبار مصرف مجلسی

در سال های اخیر محصولات یکبار مصرف به خصوص سفره با استقبال بسیاری در بین مردم روبرو شده است. تولید کنندگان، این محصول را با قیمت های مختلفی ارائه می دهند که عوامل بسیاری از جمله متریال به کار رفته در آن بر قیمت این محصول موثر است.
سفره های یکبار مصرف دارای انواع مختلفی  اعم از: شیشه ای، پلاستیکی، کاغذی و مجلسی می باشند. سفره های مجلسی دارای کیفیت عالی و طرح های بسیار جذاب می باشد که از آن معمولا در مهمانی ها، مراسم ها و غیره استفاده می شود و به دلیل دوام بالایی که دارد می توان به عنوان روکش در کابینت و کاور کردن رومیزی از آن استفاده کرد.
خرید سفره یکبار مصرف مجلسی
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها فرم درج شده در سایت آراد برندینگ را تکمیل نموده تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
سفره های کاغذی از موادی مخصوص و دستمال کاغذی تهیه می شود و از آن معمولا در مهمانی های رسمی استفاده می شود. نوع شیشه ای این سفره ها ساختاری شفاف و براق دارند که نسبت به انواع دیگر دارای قیمت بیشتری می باشد و در مراسم های لوکس مورد مصرف قرار می گیرد.

سفره یکبار مصرف مجلسی

یکی از محصولاتی که در مهمانی و دورهمی های خانوادگی بصورت عمده مورد استفاده قرارمی گیرد و خرید و فروش می شود، سفره یکبار مصرف مجلسی است. امروزه این سفره ها با تنوع و مدلهایی که دارند برای انواع مراسم ها مناسب هستند.
از این جهت بازار خوبی دارند. بعضی ها برای اینکه هزینه بالایی برای خرج مراسم نپردازند می توانند از جنس های ضعیف تر استفاده کنند و بعضی دیگر هم به کیفیت محصول توجه کرده و می خواهند سفره به چشم بیاید و محصول باکیفیت تری را خریداری و استفاده می کنند. البته کار درست همین است. مثلا کسانی که دورهمی ساده در یک روز تعطیل دارند و می خواهند از بیرون رفتن خود لذت ببرند نیازی به هزینه بالا برای خرید سفره ندارند.
سفره یکبار مصرف مجلسی
جالب است بدانید در کل سفره یکبار مصرف مجلسی انواع و اقسام گوناگون و تنوع رنگ و طرح دارند و برای هر مکان و هر مجلسی مناسب هستند. سفره یکبار مصرف مجلسی رنگی می تواند دوباره مرکز جمع شدن مهمانان در کنار هم باشد. کسانی که مهمانی دارند و کمی هم با مهمانهای خود صمیمی نیستند سعی می کنند سفره محکم تر و جنس باکیفیتد تری را تهیه کنند.
این محصول معمولا از مواد پلیمری ساخته و تولید می شوند که طی فرایندی با ترکیبات دیگر در دستگاه تبدیل به سفره های یکبار مصرف می شود و برای زیباتر شدن با کمک انواع رنگ ها روی آن چاپ انجام خواهند داد. در تولید آن ها ده درصد کربن و نود درصد پلی اتیلن گرانول استفاده می شود که بهترین ترکیبات برای تولید یک سفره ی یکبار مصرف می باشد.

خرید سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف دارای دو نوع پلاستیکی و کاغذی می باشد که برای تولید هر یک از آن ها نیاز به دستگاه های متفاوت است.
دستگاه پرفراژ نایلون در انواع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود می باشد که سرعت دستگاه نیمه نسبت به تمام اتوماتیک آن بیشتر می باشد و نیاز به وجود یک اپراتور به صورت دائم برای این دستگاه می باشد همچنین رول کردن این محصول با استفاده از دستگاه نیمه انجام می شود.
بسته بندی سفره های به صورت دستی می باشد که توسط کارگر انجام می شود. گران ترین دستگاه در خط تولید این محصول دستگاه تولید کننده سفره ی کاغذی است.
خرید سفره یکبار مصرف
جالب است بدانید که با توجه به خرید سفره یکبار مصرف به صورت عمده، زیاد صورت میگیرد، یکی از پر سود ترین شغل ها تولید سفره های یکبار مصرف است. برای چاپ کردن تصاویر بر روی سفره ها از مستر بچ مخصوص نایلون استفاده می شود. این محصول با توجه به میزان رنگ های به کار رفته شده در شناخته می شود، هر چه میزان رنگ های استفاده شده در این محصول بیشتر باشد به دستگاه چاپ گران تری نیاز دارد.
مسئله ای را که باید گفته شود بعد از استفاده از سفره است و باید یاد آور بشیم بعد از استفاده از سفره های یکبار مصرف هیچوقت باقیمانده نان ها را درون سفره نگه نداریم چون ممکن است فراموش کنیم و باعث کپک زدن نان ها شود که در این صورت باعث تجمع انواع میکروبها و باکتریها می شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا