رپورتاژ اگهی

خرید سیم مفتول آهنی

خرید سیم مفتول آهنی

یکی از پر مصرف ترین سیمها که در ساختمان سازی کاربرد بالایی دارد سیم مفتول می باشد که در جنسهای مختلفی همچون آهنی، روی، پلاتینی، فولادی و غیره در بازار وجود دارد.
به طور کلی سیم مفتولها سیمهای تک رشته ای با سطح مقطعی گرد هستند و دارای یک فلز هادی می باشند و در عین منعطف بودن از مقاومت بالایی هم برخوردارند.
بدلیل اینکه در ساخت سیم مفتولها از هیچ پوششی برای سطح آنها استفاده نمی شود از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند تا از مقاومت قابل قبولی در برابر انواع آسیبها برخوردار باشند.
مفتولها دارای انواع مختلفی همچون سیمهای فابریک، انواع غیر فابریک، مفتولهای گالوانیزه گرم و سرد، انواع سیاه و سفید و غیره می باشند که برای شناخت بیشتر انها از شما دعوت می کنیم تا به مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.
خرید سیم مفتول آهنی
سیم مفتولهای گالوانیزه از طریق گالوانیزه کردن مفتول سیاه تولید می شوند که این مساله باعث می شود تا مفتول در برابر اکسیده شدن و همچنین زنگ زدگی مقاوم شود و قابل استفاده در هر نوع شرایط جوی باشد.
این محصول می تواند در هر جنس و سایزی تولید شده و مورد استفاده قرار بگیرد این محصول از آهن و الیاژهای مختلف ساخته می شود که کشسانی و تحمل وزن آن را بالا برده و می توان از آن به عنوان سیم بکسل یا مصارف دیگری مانند سیم برق استفاده نمود.

سیم مفتول آهنی

در صنایع مختلف و همچنین ساختمان سازی از انواع سیم مفتول مخصوصا مفتولهای آهنی استفاده زیادی می شود.
سیم مفتولهای آهنی در انواع مختلفی همچون نازک، ضخیم و روکش دار تولید می شود به طور کلی سیمهای مفتولی در دو نوع سیاه و سفید تولید می شوند که انوع سیاه آن برخلاف انواع سفید از فلز گالوانیزه تولید نمی گردد.
سیم مفتول آهنی
از ویژگیهای سیم مفتول آهنی می توان به قابلیت خم شدن و انعطاف آن اشاره کرد که در کنار مقاومت بالایی که دارد می توان آنرا به صورت تابیده شده و بافته شدهه در آورد سیمهای مفتول آهن هم دارای انواع سفید و سیاه می باشند که با قیمتهای مختلفی در بازار عرضه می شوند.
این محصول همچنین در مجسمه سازی به عنوان نگه دارنده استفاده می شود و در صنایع برق برای انتقال برق مورد استفاده قرار می گیرد در ساخت شیشه های فایبر گلاس و در صنایع جواهر سازی، طلاسازی و ساخت زیورآلات نیز از سیم مفتول نازک استفاده می شود.

خرید سیم مفتول

قبل از اینکه برای خرید سیم مفتول اقدام کنید بهتر است که با انواع مدلهای آن آشنا شوید برای مثال سیم مفتول سیاه، سیم مفتول پی وی سی، سیم مفتول گالوانیزه و سیم مفتول استینلس استیل.
خرید سیم مفتول
قبل از خرید سیم مفتول باید بدانید که منظور از سیم مفتول سیاه همان سیم مفتولی است که به راحتی خم می شود یا می توانید ان را بتابانید و به راحتی نیز به حالت اول بر گردد.
این سیم مفتول پلاستیسیته بسیار بالایی دارد و همانطور که گفته شد شکل پذیری بالایی دارد اما مقاومت کمی دارد و در معرض هوا قرار گرفتن به راحتی زنگ می زند و به صورت لکه های قرمز نمایان می شود.
سیم مفتول پی وی سی همان سیم مفتول سیاه می باشد منتها با این تفاوت که دارای روکش است و مقاومت و زنگ زدگی آن بالا می رود.
سیم مفتول گالوانیزه برای محیط های خیس و مرطوب مناسب می باشد و به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد نیز تولید می شود، گالوانیزه گرم براق است و کیفیت آن بیشتر از نوع سردش می باشد.
سیم مفتول استینلس، استیل فولادی است و مقاومت بسیار بالایی دارد، به راحتی زنگ نمی زنند و همچنین قیمتش از سایر مدل های سیم فولادی بیشتر است به همین خاطر در پروژه های مهم اقتصادی یا مهندسی نیز حتی با وجود قیمت بالاترش مجبورند از آن استفاده نمایند.
اکثر خریداران و مشتریان سیم مفتول این سوال را دارند که سیم مفتول از کجا بخرم؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که مشتریان می توانند برای خرید این کالا به تمامی مراکز عرضه و پخش معتبر مراجعه کنند و آن را خریداری نمایند اما باید توجه داشته باشند که قبل از خرید این سیم مفتول حتما از مقاومت این سیم مطمئن شده و سپس اقدام به خرید نمایند.
در هنگام خرید سیم مفتول همچنین دقت کنید که این سیمها را برای چه نیازی می خواهید و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا