رپورتاژ اگهی

فروش توری فلزی مشکی

فروش توری فلزی مشکی

توری فلزی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد به همین جهت تنوع زیادی نیز دارد مثلاً جهت غربال حشرات و جلوگیری از ورود آنها به منازل از توری فلزی برای پنجره ها استفاده می شود. برای محافظت در برابر اشعه فرکانس رادیویی هم کاربرد دارد در برنامه‌ های فنی موانع ایمنی و نهادهای امنیتی، تقویت بارهای سنگین و ظروف ذخیره از آن بهره گیری می شود، در مناطقی که آب و هوای آن مرطوب است خشک است گرم است و یا سرد است بیشتر از تولید فولاد گالوانیزه استفاده می شود. این مدل توریها به جهت ضد زنگ بودن و زیبایی خیلی دیر دچار فرسایش می شوند.
فروش توری فلزی مشکی
توریهای فلزی در واقع نوعی شبکه های فولادی محکم هستند که با ضخامتهای مختلف نازک و کلفت تولید می شوند و رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است. این توریها به دو صورت ورقه ای و رولی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد. محصولاتی که مجموعه آراد برندینگ ارائه می دهد از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده اند و دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشند.

توری فلزی مشکی

با توجه به کاربرد فراوان توریهای فلزی،همچون توری پلاستیکی کارخانه های زیادی این کالا را با کیفیت عالی تولید می کنند، در گذشته خرید و فروش این کالا به صورت حضوری انجام می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش جدید و مقرون به صرفه ای جهت عرضه این کالا ابداع شد، امروزه انواع مختلف توریهای فلزی به صورت اینترنتی توسط مراکز و نمایندگیها عرضه می شود و مشتری می توانند به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی کالای مورد نیاز خود را تحویل بگیرند. توری حصاری یا فنس: این نوع توریها از فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه گرم تولید می شوند و دارای امنیت بسیار بالا و مقاومت طولانی می باشند. بر روی این توریها لایه ای از pvc پوشانده شده است و به همین دلیل برای استفاده در مناطق رطوبتی و شرجی بسیار مناسب می باشد.
توری فلزی مشکی
در طول تاریخ جهت حفظ حریم شخصی و ایجاد امنیت از تجهیزات متعددی استفاده می کردند. از جمله تجهیزاتی که امروزه کاربرد فراوانی دارد، توری پلیسه دبل و توری فلزی مشکی می باشد که دارای استکام بسیار زیادی است. در حال حاضر توریهای فلزی در انواع مختلفی تولید می شوند که دارای ویژگیها و قیمتهای متفاوتی می باشند. از توری فلزی در صنایع مختلفی استفاده می شود و با توجه به اندازه چشمه، کاربردهای گوناگونی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود: برای جلوگیری از ورود اشعه های فرکانس رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در برنامه های کاربردی مانند نرده های امنیتی و موانع ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. از چشمه بسیار ریز آن جهت جلوگیری از ورود حشرات به درون ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش توری فلزی

توری پرسی کاربرد زیاد دارد، مثلاً برای کشیدن فنس و فیلتر در بسیاری از صنایع استفاده می شود از توری پرسی سنگین در معدنها و کارخانجات زغال سنگ و دیگر صنایع هم استفاده می شود اما از توری پرسی سبک به عنوان فیلتر برای صنعت مواد غذایی استفاده می شود. توری پرسی گالوانیزه به نسبت توری پرسی آهنی کاربرد بیشتری دارد برای مثال از توری پرسی گالوانیزه برای خرد کردن گوشت فیله و مواد غذایی استفاده می شود و معمولاً ابعاد استانداردی دارد، مفتولی که در توری پرسی به کار می رود از جنس آهن و گالوانیزه است. قطر مفتول از ۳ تا ۵ میلیمتر و ۲ تا ۶ میلیمتر است ارتفاع آن نیز معمولاً یک در سه یا یک در دو متر می باشد.
فروش توری فلزی
در بخش آخر می پردازیم شاخصه های تشخیص ویژگیهای یک توری فلزی با کیفیت و توری آلومینیوم، چه فروشنده باشید و چه مصرف کننده و خریدار این اطلاعات به کارتان می آید، در مراکز فروش توری فلزی یک نوع دیگر از توریها را وجود دارد که نام آن توری پرسی است به شکل ورقهایی در داخل محفظه پروفیل قرار می گیرد. این مدل توری نسبت به نرده آهنی استحکام بیشتری دارد زیباتر است و قیمت آن ارزان تر است و از آن در نرده کشی دور فلکه ها، پارکها و وسط بلوارها همچنین در فضای بیرونی مجتمعهای مسکونی و ترمینالها و خانه های ویلایی هم استفاده می شود همچنین می تواند حفاظ مناسبی برای در و پنجره باشد و قفسی برای حیوانات و یا مش بند و برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا