رپورتاژ اگهی

با رسیدن به پول زیاد خوشبخت شدم

با رسیدن به پول زیاد خوشبخت شدم

در مسیر ثروتمند شدن، اگر هوش مالی خود را تقویت کنید، پول برای شما کار می ‌کند و دیگر نیازی نیست که تمام عمر خود را صرف کار و تلاش سخت کنید. این نکته موجب شد من مهارت های لازم جهت تقویت دانش مالی را کسب کنم و پس از آن کسب و کاری را در حوزه ی کشمش راه اندازی کردم. این اتفاق موجب شد من در مدت زمان کوتاهی بتوانم به درآمد میلیاردی که یکی از بزرگترین آرزوهایم بود، برسم.

کشمش آفتابی کارتونی

کشمش آفتابی کارتونی از محبوب ترین انواع کشمش موجود در بازار است که به صورت بهداشتی و با مرغوبیت بالا در بسته بنذی های مختلف عرضه می شود. از بهترین و مرغوب ترین انواع کشمش می توان کشمش آفتابی کارتونی را نام برد که به صورت تمیز و با کیفیت عالی در بسته بندی مناسب و بهداشتی به بازار عرضه می گردد.

این محصول دارای ظاهری تمیز و بافتی گوشتی است و فاقد کشمش های خراب و له شده می باشد. این محصول به صورت یک دست و سورت شده ابتدا در بسته بندی تمیز و پلاستیکی قرار می گیرد و سپس در کارتن های با اوزان مختلف بسته بندی می شود.

این محصول به صورت ارگانیک و مرغوب می باشد و بر این اساس برای صادرات نیز مناسب است و در واقع یک محصول مرغوب و صادراتی می باشد.

کشمش تیزابی ملایر

یکی از سالم ترین و خوش طعم ترین نوع کشمش تیزابی ملایر است که به شکل عمده بدون واسطه با قیمت ارزان عرضه می گردد و دارای ارزش غذایی آب، هیدرات کربن و پروتئین می باشد. در تولید انواع کشمش تیزابی ملایر از انگور سالم و درجه یک استفاده می گردد که به روشی خاص تولید می گردد. در تولید این محصول از روغن مخصوص برای خشک کردن زودتر و مرغوب تر انگور استفاده می گردد.

این نوع کشمش عطری عالی دارد و یکی از خوش رنگ ترین و با کیفیت تربن نوع حوله محسوب می شود که دارای ارزش غذایی بالایی است. کشمش تیزابی ملایر یه دلیل مرغوبیت بالا به عنوان یک محصول صادراتی مطرح است که درجه کیفیت بالایی دارد و طعم طبیعی و عطر خاص انگور را می توان با استفاده از آن احساس کرد و کیفیتی صادراتی دارد.

کشمش سبز درجه یک

کشمش خشک شده گونه های متنوع انگور بوده که دارای تنوع و کیفیت متعددی است کشمش را به عنوان تغذیه سالم در نظر داشت.  کشمش از انواع خشکبار برای خرید علاقمندان خود  بوده است از کشمش سبز درجه یک به عنوان یک میان وعده خوب یاد شده چون مواد معدنی و ویتامین ها مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می کند.

خوردن این فرآورده تناسب اندام و لاغری را به دنبال خواهد داشت مصرف کشمش برای کودکان و زنان باردار و افراد مسن هم بیشتر تاکید شده است. کشمش طب گرم خشک دارد مصرف مداوم آن سلامتی را به دنبال خواهد داشت کشمش در داخل کشور در زمینه پخت غذاهای سنتی، دسر، کیک و کلوچه نیز استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا