رپورتاژ اگهی

خرید ماکارونی آشیانه ای شکل دار رنگی

خرید ماکارونی آشیانه ای شکل دار رنگی

کارخانه ماکارونی آشیانه ای، انواع مختلفی از ماکارونی را در شکل و فرم های مختلفی تولید می کند، این ماکارونی که به تفصیل در سایت آراد برندینگ به آن پرداخته شده است در وزن و بسته بندی های متفاوتی موجود است، این کارخانه توانایی تولید و پخش در تناژ بالا را دارد و می تواند در بهترین کیفیت ماکارونی را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برساند، برای اطلاع از نحوه تولید و پخش و عرضه در حجم بالا با این مجموعه در تماس باشید.
خرید ماکارونی آشیانه ای شکل دار رنگی
حتما تا به حال ماکارونی فله ای را دیده اید شاید فکر کنید ماکارونی فله ای بهداشتی نباشد یا خرید آن مناسب نیست اما این یک باور اشتباه است بر خلاف آنچه که فکر می کنید ماکارونی فله نه تنها طعم خیلی خوبی دارد بلکه بسیار ارزانتر از ماکارونی بسته بندی شده است.

خرید ماکارونی آشیانه ای

ماکارونی که در رستوران ها سرو می شود همیشه طعم و مزه عالی دارد و سرآشپزان رستورانی فوت و فن مخصوص به خود را دارند که طعم ماکارونی آنها عالی می شود، اما مسئله مهم انتخاب ماکارونی با کیفیت است، هر چقدر ماکارونی با کیفیت تر باشد پخت آن بهتر خواهد شد، رستوران ها در نظر داشته باشند که برای انتخاب ماکارونی دقت کنند و به نام و نشان آن توجه ویژه ای داشته باشند، می توانند برای خرید از طریق این سایت با برند های مختلف این محصول آشنا شوند.
خرید ماکارونی آشیانه ای
طرز تهیه ماکارونی خانگی بعد از خرید ماکارونی آشیانه ای کاملا سلیقه ای است و یک بانو بر طبق سلیقه افراد خانواده آن را می پزد، برخی دوست دارند که آن را به صورت رژیمی بپزند و بسیار کم روغن ماکارونی را پخت می کنند، برخی نیز با چرب کردن ماکارونی مزه خوبی به غذا می دهد، برای پخت ماکارونی خانگی به سیب زمینی، پیاز، نخود فرنگی، لوبیا سبز، گوجه، گوشت و… اضافه می کنند تمامی مواد با توجه به ذائقه افراد کم یا زیاد می شود.
یکی از شکل های جالب پخت ماکارونی ماکارونی سرخ شده است، اگر با این‌ روش پخت آشنا نیستید با ما همراه بمانید تا آموزش بینید، برای این کار نیاز به ماکارونی فرم دار دارید، ابتدا ماکارونی را در آبجوش بریزی تا نرم شود هنگامی‌که نیم پخت شد آن را آبکش کنید، بعد از آنکه ماکارونی را آبکش کردید و آب آن تمام شد، یک ماهیتابه روی شعله قرار دهید مقداری روغن درون ظرف بریزید تا داغ شود، در این لحظه ماکارونی را داخل روغن داغ بریزید، کمی تفت دهید تا حالت چیپسی پیدا کند و کمی خشک شود و بعد آن را خاموش کنید، حالا ماکارونی سرخ شده یا چیپسی آماده سرو است.

ماکارونی شکل دار رنگی

لازم به ذکر است از انواع مواد اولیه جهت پخت وتهیه ماکارونی شکل دار رنگی می توان به موادی همچون: ماکارونی شکل دار رنگی یک بسته، گوشت چرخ کرده، پیاز، سیب زمینی، نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، رب گوجه فرنگی، آب، روغن مایع، آبلیمو، کنجد و مقداری جعفری تازه اشاره کرد که پس از آماده سازی این مواد می توان آن را به شکل ساده زیر تهیه و نوش جان کرد.
طرز تهیه وپخت ماکارونی شکل دار رنگی بدین صورت است که در مرحله اول: ابتدا یک قابلمه ر ا برداشته و میزان آب مورد نیاز را در آن ریخته و یک قاشق غذا خوری نمک و آبلیمو را اضافه کرده بگذارید تا آب بجوش آید سپس ماکارونی شکل دار رنگی انتخاب شده را داخل آب جوش ریخته و بگذارید تا به مدت 15 دقیقه در آب جوش قرار گیرد به طوری که نیمه آماده شود سپس آن را آبکش کرده و با مقدار کمی آب سرد شستشو داده تا کمی از لعاب آن کم شود.
ماکارونی شکل دار رنگی
در مرحله دوم: ماهیتابه را برداشته مقداری روغن مایع داخل آن ریخته و پیاز خرد شده را داخل روغن اضافه کرده و بگذارید تا کمی سرخ شود سپس گوشت چرخ کرده را به همراه ادویه های نام برده به پیاز اضافه کرده تا سرخ شود و بعد از این مرحله رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه کرده و در آخر یک لیوان آب به مواد اضافه کرده تا سس مایه ماکارونی آماده شود.
در مرحله سوم: جهت ته دیگ ماکارونی شکل دار رنگی از سیب زمینی حلقه شده استفاده می شود که به همراه مقداری نمک و کنجد آن را ته قابلمه چیده و سپس ماکارونی را به همراه مایه ماکارونی به صورت لایه لایه ریخته و درب قابلمه را با یک دم کش محکم کرده و با حرارت ملایم بگذارید تا به مدت یک ساعت دم بکشد.
در مرحله آخر، ماکارونی آماده شده و آن را جهت سرو بر سر سفره می آورند و آن را به همراه جعفری و دیگر چاشنیهای غذایی نوش جان می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا