رپورتاژ اگهی

قیمت پودر خون مصنوعی مشهد

قیمت پودر خون مصنوعی مشهد

با افزایش بررسی انواع خوراک دام و طیور و تقویت آنها محصولات مختلفی تولید شده است که در خوراک دامها قرار گیرد وباعث تقویت و رشد بهتر دامها شود. نمونه ای از این محصولات که با غذای دامها ادغام می شود پودر خون درجه یک و با کیفیت ارزان می باشد

خوب است بدانید که پودر خون مشهد از خون حیوانات که در کشتارگاه ها ضبط می شوند و خونگرم هستند گرفته می شود و به صورت جداگانه ای خشک شده به پودر تبدیل می شوند در واقع خون از مواد مازاد ای است که در کشتارگاه ها وجود دارد و بعد از کشتار حیوانات به دست می آید و جمع آوری می شود.

قیمت پودر خون مصنوعی مشهد

این محصول دارای پروتئین بالایی می باشد و همچنین جمع آوری آنها به صورتی هست که فاقد هرگونه آلودگی باشد البته روش تهیه و تولید آن باید به گونه ای باشد که از کیفیت محصول کاسته نشود و به صورتی باشد که بتوان آنرا در چرخه غذایی حیوانات قرار داده شود.

قیمت پودر خون

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از همه محصولات دامها در جهت رشد و نمو کاربرد بسیاری دارد که از جمله پودر خون می باشد که در مباحث پیشین با ویژگیهای این محصول آشنا شدید.

قیمت پودر خون

جالب است بدانید که قیمت پودر خون برای استفاده دامداران بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که می ‌تواند جیره غذایی و کاملی برای دام و طیور باشد که بعد از پودر گوشت طیور و پودر استخوان بهترین گزینه برای حیوان است. البته از این محصول در صنعت مرغداری نیز استفاده می شود مقدار پایین اسید آمینه در پودر خون را می توان با ترکیب پودرهای دیگر اسید آمینه پودر خون رابه حد تعادل رساند که برای مصرف دام و طیور مناسب باشد. ارزش غذایی که پودر خون دارد وابسته به پروتئین بالای آن است البته از چربی و رطوبت موجود در این پودر به خواص آن اضافه کرده است ۱۰ درصد از این محصول نیز از فسفر تشکیل شده است.

پودر خون را بیشتر از حیوانات گوشتی مانند گوسفند، گاو و حتی دامهای شیرده، بوقلمون، مرغ و غیره به دست می آورند این پودر را بیشتر به صورت کیسه ای و فله ارائه می شود و در کیسه های ضد آب که به مواد داخل کیسه در زمان جابجایی آسیب نرسد این پودر را باید در جای خشک و خنک که دور از رطوبت و گرمای هوا باشد نگهداری نمود.

پودر خون مصنوعی

امروزه ماده های متفاوتی هستند که کارایی فراوانی دارند استفاده از پودر خون باکیفیت به عنوان کود ارگانیک می تواند به رشد گیاهان کمک شایانی کند این نوع محصول باتوجه به ماده های فراوانی که در خود دارد می تواند به اندازه ی کافی در مقداری آب حل شده و برای رشد و نمو گیاه به خوبی کارایی داشته باشد البته در استفاده از آن نباید افراط کرد چراکه باعث سوختن ریشه گیاهان شده و آنها را ازبین می برد کود مایع ارگانیک با استفاده از مقداری پودر خون با آب می تواند برای گیاهان استفاده شود و شرایط رشد آنها را بیشتر کند این محصول دارای ارزشهای غذایی متفاوتی است که لازم می دانیم آنها را برای شما توضیح دهیم.

پودر خون مصنوعی

این محصول یعنی پودر خون مصنوعی پرتئین بالایی دارد و می تواند دارای هفتاد درصد پرتئین باشد و همینطور که می دانید وجود این ماده غذایی در حیوانات پرورشی می تواند جثه ی آنها را بزرگتر کند از ماده های معدنی دیگر در این محصول ازت آزاد می باشد که دارای درصد بالایی بوده و حدود نود و چهار درصد می باشد البته این محصول دارای چربی کمی است و تنها یک درصد چربی دارد و زیاد بالا نمی باشد.
ارزش و خواص پودر خون و پودر ماهی می توان به رطوبت آن اشاره کرد حجم رطوبت در این محصول به یازده درصد می رسد و می تواند در صورت بسته بندی اشتباه از حالت پودری خارج شده و به شکل گلوله های گرد دربیاید این محصول دارای مقدار کمی فسفر می باشد و اندازه آن کمتر از یک درصد است البته ماده خاکستر نیز در این محصول وجود دارد که به هفت درصد می رسد انواع مواد معدنی این محصول به اندازه ی پنج درصد بوده و دارای مواد مغذی مختلفی مانند متیونین، تریپتوفان، آرژنین و ایزولوسین که به مقدار کمی هستند همچنین این محصول دارای نیتروژن بالایی می باشد و همچنین آهن نیز در آن وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا