رپورتاژ اگهی

فروش ورق آلومینیوم اصفهان

فروش ورق آلومینیوم اصفهان

همانطور که در گذشته این مطلب گفته شد از استانهای پرتقاضا برای عرضه این محصولات اصفهان است، البته باید خاطر نشان کرده ورق آلومینیوم رنگی ساخته خود استان تهران نیز از محصولات باکیفیت این عرصه است و این استان با توجه به کارخانه جاب ذوب آهن خود و پتانسیل بالایی که در عرضه این محصولات دارد همواره از تولیدکنندگان اصلی این محصولات در سطح کشور است.
فروش ورق آلومینیوم اصفهان
ورقهای تولیدی استان تهران با کیفیت بالایی که دارند و همچنین پوشش رنگی مستحکم خود در مقابل عوامل هوازدگی و محیطی مقاومت بالایی دارند، همچنین این ورقها همچون محصولات درجه یک آلومینیومی از انعطاف پذیری بالایی برخورداند که خود از نکات و پارمترهای با اهمیت در این محصولات است.
از ویژگیهای ورق آلومینیوم اصفهان که موجب می شود تا این محصولات عرضه بالایی را در داخل کشور و همچنین به صورت صادراتی پذیرا باشند کاربرد بالای آنها در صنعت است، اگرچه در هدف این مطلب معرفی ویژگی و کاربرد اصلی این محصولات در صنعت ساختمان سازی است اما باید خاطر نشان کرد که علاوه بر آن از این محصولات در صنعت هوافضا و تولید بدنه های هواپیما به علت وزن سبک و استحکام بالا و همچنین در سایر تجهیزات منزل نظیر درب و پنجره و غیره استفاده می شود.

ورق آلومینیوم سفید

همانطور که پیشتر گفته شد ورقهای آلومینیوم رنگی صفحات نازک و مسطحی هستند که در انواع رنگهای مختلف سفید، بنفش، مشکی، طلایی و غیره با ضخامتهای مختلف طبق سفارش مشتری طراحی و ساخته می شوند.
ورق آلومینیوم سفید
ورق آلومینیوم سفید جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع ورقهای فلزی محسوب می شود که در بخشهای مختلف تولیدی و مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت ورقهای آلومینیومی، پس از استخراج سنگ آلومینیوم از معدن آن را در دمای خیلی بالا تصفیه می کنند تا به پودر سفید رنگ تبدیل شود، پودر بدست آمده را با برق و کربن در دمای بالا ترکیب می کنند  و از آن فلز آلومینیوم تولید شود، پس از این مرحله فلز مایع با توجه به کاربرد آن تبدیل به شمش یا آلیاژ می شود.
ورقهای آلومینیومی از تخت فشار قرار دادن آلومینیوم خام و عبور غلطکهای سنگین از روی آن به شکل صفحات نازک و سبک در می آید که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند و کاربردهای فوق العاده جالبی دارند. برای اینکه استحکام و زیبایی ورق آلومینیومی معمولی و خام چندین برابر شود، پس از طی فرایند آنادایز در کوره رنگ می کنند و به عنوان یک متریال اولیه در ساخت انواع لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار برده می شود. این ورقها به دلیل داشتن پوشش سخت و مقاوم در برابر هر گونه فرسایش مقاوم هستند و به خاطر انعطاف و شکل پذیری زیاد در ساخت انواع سازه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای ورق رنگی در صنایع بسته بندی و ساخت انواع قوطیهای فلزی زیبا و رنگی است که در سالهای اخیر شرکتهای پیشرو در زمینه بسته بندی با استفاده از این ورقهای رنگی تحولی عظیم در بسته بندی انواع قوطی فلزی ایجاد کرده اند.

فروش ورق آلومینیوم

سیستم هنگ یکی دیگر از روشهای نصب ورقهای آلومینیوم کامپوزیت سیستم هنگ می باشد سیستم هنگ به معنی آویخته شدن یا آویزان شدن می باشد به منظور آویخته شدن ورقهای کامپوزیت به زیر سازهای تجهیزات هنگ اجرا می شود اجزای تشکیل دهنده سیستم هنگ شامل مواردی نظیر قوطی و ریل آلومینیومی، نبشی المینیومی، پرچ و پیچها، بچه ناودانیها و ناودانیها و غیره می باشد سیستم هنگ در مقابل با سیستم فیکس از دوام و مقاومت بالاترین برخور دار است که می‌توانیم به عایق بندی این محصول به منظور حذف  گسکتها و آب بندیهای مانند چسب سیلیکوناشاره نمود  این نوع نصب به گونه ای طراحی شده است که از هر نوع چسب سیلیکونی بی نیاز  بوده و همچنین مقاومت  بالایی نمای ساختمانی در برابر عوامل ایجاد شده در محیط و تنشهای احتمالی و پایداری بالا تر در برابر تنشهای جوی نسبت به سایر نصبها می باشد.
فروش ورق آلومینیوم
از مهمترین ویژگی که می توانیم به آن ذکر کنیم تنوع طرح و رنگ فروش ورق آلمینیوم کامپوزیت می باشد این محصول در انواع طیف طرح و رنگ در کاخانه تولید شده است  و در تمامی نمایندگان فروش سراسر شهر موجود می باشد از جمله طرح و رنگ این محصول  می توانیم به ورق کامپوزیت طرح چوب، ورق کامپوزیت طرح سنگ، ورق کامپوزیت رنگ سفید، ورق کامپوزیت طرح آینه ای، ورق کامپوزیت رنگ مشکی، ورق کامپوزیت رنگ نقره ای، ورق کامپوزیت طرح شامپاین، ورق کامپوزیت خش دار، ورق آلومینیوم رنگی و غیره اشاره نمود همچنین وزن سبک این محصول، قیمت مناسب آن  قابلیت تعویض و ترمیم از دیگر مزایا منحصر به فرد ورق آلومینیوم کامپوزیت به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا