رپورتاژ اگهی

رشد ۱۰۰ درصدی ورود ناوگان حمل ونقل ریلی به کشور

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ



میعاد صالحی گفت:  علی رغم  آنکه  در چند  سال گذشته تحریم داخلی بودیم اما با استفاده از توان داخلی و همچنین  تخصیص بودجه توانسته ابم به پیشرفت های مناسبی برسیم.
به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن  علی رغم تلاش های شبانه روزی در طول برنامه ششم باید در طول ۴سال ونیم ۷هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان باید تخصیص می یافت اما دریغ از پرداخت یک ریال که باید توزیع میشد و تاکنون پرداخت نشده  و از این مبلغ  در راستای رشد و نقدینگی استفاده می شد که استفاده ای نکرده است.
او می گوید: در قالب بحث های فرا وزارت خانه ای تلاش کردیم و توانستیم تخصیص های بهتری  را  نسبت به سایر  دستگاه ها دست پیدا کنیم و هم اکنون  در سه ماهه دوم برای توسعه حمل ونقل کشور ۴۰۷ واگن باری و ۶ لوکوموتیو اضافه شده و این تعداد نسبت به سه ماه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
 او گفت: حوزه حمل ونقل ریلی کشور و چرخ تولید داخل را به حرکت در می آورد و در این بخش  هم قول های را هم سازمان برنامه برای تخصیص اعتبار داده است. 
صالحی گفت‌: در سال های گذشته شعار داده شده و به آن عمل نشده است اما ما توانستیم  بخشی از بدهی های دولت قبل را  تسویه کنیم و ما در این مدت بدهی نگذاشتیم و بخشی از بدهی های قبل را صاف کزده ایم .
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: راه آهن ستون حمل ونقل کشور  است و باید نقدینگی را به سمت این بخش آورده شود و برای رشد بخش خصوصی کمک کند.
او گفت: در حوزه ساخت و بهسازی و ترانزیت و اضافه شدن ناوگان و مشارکت  اقدامات خوبی صورت گرفته در مهر ماه سال ۱۴۰۱ ۷ قطار ترانزیتی را از مبدا روسیه  تا بندر عباس داشته ایم و این تعداد واگن و در این بازه زمانی بی نظیر بوده است. 
امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن ۴۱۳ دستگاه ناوگان تولید داخل و بازسازی شده  به بهره برداری رسید.

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا