رپورتاژ اگهی

فقر را با دستمالی از زندگی خود بیرون کردم

فقر را با دستمالی از زندگی خود بیرون کردم

با ورود در حوزه دستمال توانستم به ثروت های زیادی برسم البته زمانی که از زندگی واقعا نا امید شده بودم با فردی که تجربه ی زیادی در این حوزه داشت آشنا شدم و نکاتی را راجع به آن به من آموزش داد و من توانستم کسب و کاری فراتر از چیزی که فکرش را می کردم راه بیندازم در ادامه می خواهم شما را با بعضی از محصولاتم آشنا کنم.

دستمال نخی

از ویژگیهای دیگر دستمال نخی می توان به این موارد اشاره کرد که در مصارف خانگی برای تمیز کردن و لکه گیری اجسام و وسایل مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای دوخت انواع لباسهای راحتی به خصوص لباس زیر به کار می روند. در بعضی موارد نیز برای سخت اکسسوریهای پارچه ای مانند کش، تل وغیره استفاده می شود در کنار تمام این کاربردهای مثبت ویژگیهایی مانند چروک پذیری، آبرفت پارچه و خاصیت ارتجاعی اندک الیاف پنبه آن اشاره کرد که ممکن است برای بعضی افراد ناخوشایند باشد اما لازم به ذکر است که همواره در صنعت نساجی تلاش می شود که دستمالها و پارچه های نخی با کیفیت بهتری تولید شود.

دستمال نخی

دستمال یزدی

دستمال یزدی که به شهرت یافته است این بود که در قدیم جاهلان و به اصطلاح کلامی لات های قدیم با چرخاندن و حرکت دادن سریع این پارچه صدایی را از دستمال خارج می کردند که حتی اهالی محل از این رفتارشان شاکی بوده اند. در گذشته این دستمال ها به صورت روسری و دستمال جیبی در عشایر مرسوم بود و امروزه مد روسری و شال پارچه یزدی بازگشته و استقبال خوبی در بین زنان شده است. معروف ترین پارچه و دستمال یزدی، عشایری، ابریشمی است در گذشته و حال از دستمال یزدی برای حمام های عمومی به جای حوله استفاده و بسته بندی و جابه جایی وسایل استفاده می کردند. گاهی برای پاک کردن عرق، گاها سفره، گاها روسری و حتی لباس زنانه استفاده می شد در واقع می توان لقب دستمال همه کاره به آن تعلق گرفت.

دستمال یزدی

دستمال جیبی

یک موضوعی که همیشه باید به آن توجه کنیم این است دستمال جیبی بیتا و دستمال نخی در همه ی مکانها می تواند همراه ما باشد و این بدلیل ساختار تولید شده ی آن می باشد که این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن را جا به جا می کند. در هنگام استفاده از دستمال کاغذی باید توجه کنید که جنس ان به گونه ای باشد که به پوست شما آسیب نرساند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگیهای بر شمرده برای این محصول می باشد.

مورد دیگری که می توانیم برای آن برشمردیم به این صورت است که شما باید محصولی را انتخاب کنید که تعداد مشخصی داشته باشد و در مواقع ضروری بتواند به کمک شما بیاید. یک محصول خوب باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز شما را به راحتی برآورده سازد.

دستمال جیبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا