رپورتاژ اگهی

مسافران جام جهانی پک های ۱۰۰ میلیونی نخرند

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ



 رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی گفت: برای راه اندازی قطار کربلا توافقاتی  صورت گرفته و اختلاف ارزی وجود داشت که در منطقه شلمچه به توافق رسیده ایم و واریانت های مورد نظر و عبور از رودخانه و مشکلاتی داشته با دولت جدید  به سرانجام رسیده است.
به گفته وزیر راه وشهرسازی مشکلی از لحاظ فروش بلیت وجود ندارد و یا کمبود آن وجود ندارد و برای اولین بار است که مشکل کمبود بلیت قطار را می شنوم.
او درپاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره راه اندازی قطار ایران چین گفت: در قالب توافق ۶جانبه ای که صورت گرفت و کشور چین هم در آن حضور داشت قطار چین از طریق ایران  به ترکیه سفر کرده و وارد ایران می شود.
او گفت: طرحی برای توسعه حمل ونقل کشور و لوکوموتیو بخش زیادی در داخل ساخته و محدودیتی برای ساخت داخل نداریم  و کمبود  در بخش حمل ونقل ریلی ظرف سه سال جبران می شود.
وزیر راه وشهرسازی می گوید: روز گذشته  با مسئولان قطری جلسه خوبی داشتیم و  توافق شد در ایام جام جهانی   از هر فرودگاهی به دوحه پرواز داشته باشیم وو از کیش مسافران ایران به کیش و از کیش هواپیمای شاتل در نظر گرفته ایم که مسافران و کسانی که تماشاگران پس از دیدن بازی بازگردند و در کیش و شیراز و در هر شهری اقامت داشته باشند
وزیر راه وشهرسازی  گفت: بلیت های در قالب پکیچ به مسافران فروخته می شود که مبلغ هر پک ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و توصیه می شود هرگز بلیت گران نخرند چراکه ارزان خواهد شد  و دوهفته قبل از شروع جام جهانی در  سایت سازمان هواپیمایی و قطار ایرلاین بلیت  با نرخ ارزان تری ارائه می شود.

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا