رپورتاژ اگهی

ناآرامی‌ها فروش پوشاک را به «حدود صفر» رساند / تولیدکنندگان، نیروهای خود را تعدیل کرده‌اند

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ


جید نامی، نایب رییس اتحادیه پوشاک در خصوص آخرین وضعیت بازار پوشاک در کشور اظهار داشت: هم اکنون به دلیل ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر طی یک ماه گذشته فروش پوشاک در کشورمان صفر شده است.
وی افزود: فروش اینترنتی پوشاک به صفر درصد و فروش حضوری آن درب مغازه‌ها و عمده فروشی‌ها به مرز صفر درصد رسیده است چون مردم از ترس اغتشاشات اخیر به بازار مراجعه نمی‌کنند و فروشگاه‌ها نیز عمدتاً و یا در برخی ساعات واحدهای خود را تعطیل می‌کنند.
نایب رییس اتحادیه پوشاک با بیان این که قاچاق بازار پوشاک را نابود کرده است، گفت: تا قبل از اغتشاشات نیز با ورود همه جانبه کالاهای قاچاق به کشور بازار پوشاک با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کرد که این امر به بی‌توجهی مسئولان به این بازار برمی‌گردد.
نامی تصریح کرد: طی دو هفته اخیر و با بیشتر شدن ناآرامی‌ها کارخانجات طبیعتاً میزان تولید خود را کاهش و نیروهای خود را به شدت تعدیل کرده‌اند و می‌توان گفت پوشاک خط مقدم عدم خرید کالا در کشور است.

این مقام صنفی ادامه داد: کورسوی امیدی برای صادرات پوشاک به دیگر کشورها وجود ندارد به طوری که بازار روسیه را به طور کامل ترکیه قبضه کرده و زیرساخت صادرات پوشاک برای این کشور وجود ندارد.
وی بیان کرد: مسائل سیاسی تاثیر زیادی بر کاهش تولید، فروش و صادرات به دیگر کشورها دارند به طوری که همچنان صادرات پوشاک ایرانی به عراق و افغانستان نسبت به گذشته با رشدی مواجه نبوده است.
نایب رییس اتحادیه پوشاک با بیان این که بازار با رکود نسبی روبروست، گفت: طی سال‌های گذشته نه حمایتی از تولید داخل صورت گرفته و نه برنامه‌ای برای جلوگیری از قاچاق پوشاک به داخل کشور وجود دارد و در حال حاضر با وفور واردات قاچاق روبرو هستیم.
نامی در پایان اظهار کرد: تمام امید تولیدکنندگان و فروشندگان بازار پوشاک به مهرماه و شب عید است، ولی با این حال اغتشاشات اخیر بازار پوشاک را به سمت نابودی برد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷ ۲۵۶

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا