رپورتاژ اگهی

هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می‌شود

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ


سعید غلامی باغی گفت: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش برساند.
او ادامه‌داد: متقاضیان می‌توانند از ساعت هشت روز چهارشنبه (مورخ یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) به‌منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک مراجعه کنند.
غلامی گفت: شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت‌اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.
به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، برگزاری مزایده فقط از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائه پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می‌پذیرد، بر این اساس همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.
او گفت: ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۱) امکان‌پذیر است و داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره‌حساب قابل‌استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
غلامی اضافه‌کرد: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رؤیت است و دیدن کالا‌های مطرح شده، در همه ایام هفته از ساعت هشت تا ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود.
او گفت: متقاضیان باتوجه به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای موردنظر بازدید به عمل آورند.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، زمان رمزگشایی پیشنهاد‌ها را ساعت ۱۰ روز یکشنبه (مورخ ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱) اعلام کرد و گفت: رمزگشایی از مزایده الکترونیک ۲۶۲ با حضور اعضای فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در محل سازمان مرکزی انجام و برندگان اعلام می‌شود.

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا