رپورتاژ اگهی

پاسخ وزارت اقتصاد درخصوص متصل نشدن بانک‌های دولتی به پنجره خدمات هوشمند

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ



تقوایی نجیب گفت:  سازمان فروش اموال تملیکی خدمتی که ارائه می کند به واسطه  سازمان تدارک ایران است و درگاه مستقلی ندارد و بنابراین سامانه به پنجره خدمات دولت هوشمند متصل  و در حال ارائه خدمات است‌.
به گفته رئیس مرکز فناوری اطلاعات هوشمند وزارت اقتصاد، در وزارت اقتصاد این حکم قانونی اجرایی شده  و بسیاری از سازمان ها از جمله امور مالیاتی، بیمه مرکزی و گمرک و خود مجموعه وزارت اقتصاد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند.
او گفت:در سازمان سرمایه گذاری خارجی با توجه به آنکه مخاطبان آن اتباع خارجی است و بسیاری از آنها در خارج از ایران قرار دارند، باید مسیر ارائه کد از طریق ایمیل باشد و زبان این سامانه به جز فارسی هم طراحی شود که هم اکنون در حال بررسی است‌ و اعلام شده تا یک ماه آینده بررسی شود.
تقوایی نجیب گفت: در حوزه بانک های دولتی هم با توجه به حساسیتی که در ارائه خدمات و نظام پولی و بانکی وجود دارد اعلام شد در یکی دز بانک ها از جمله پست بانک عملیات اتصال به صورت نمونه انجام شود و در صورت موفقيت سایر بانک ها این برنامه انجام گیرد.
او می گوید:  براساس نامه نگاری با وزارت ارتباطات، اعلام شد که فهرست بانک ها گنجانده نشود و در نهایت با توافق مجدد ی که انجام شد تا  مهلت قانونی دیگر  و انجام عملیات موفق  پست بانک در پنجره ملی خدمات هوشمند  این فرآیند در آینده نزدیک در سایر بانک ها هم انجام شود.
 

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا