رپورتاژ اگهی

برای پولدار شدن حتماً باید ثروتمند بود

برای پولدار شدن حتماً باید ثروتمند بود

پیش از آنکه پولدار شوید باید ثروتمند باشید. اگر ثروتمند نباشید و حتی به‌طور تصادفی با بخت آزمایی و یا ارث و یا برنده شدن در بانک و… به هر طریق دیگری پول زیادی به دست بیاورید زمان زیادی نمی‌گذرد که آن پول را از دست می‌دهید.

انگور برای نوزاد

در قدیم که داروهای شیمیایی و پزشک در بین مردم به خصوص روستاییان مرسوم نبود، دادن شیره انگور برای نوزاد یک درمان خانگی عادی به نظر می رسید که با پیشرفت علم پزشکی و ماشینی شدن زندگیها و حساسیت و سختگیری روی تغذیه نوزاد و کودکان رایج گردید.

انگور برای نوزاد

یک بازی فکری

ممکن است یک بازی فکری خارجی تهران باعث نشاط و شادی در بین افراد می شود و مختص به گروه و سن خاصی نیست از جمله بازیهایی است که می توان به شکل خانوادگی انجام داد یعنی به شکل تکی و انفرادی انجام نمی دهند. قبلا اشاره کردیم بازی فکری دارای انواعی است بازی با کارت، بازی رومیزی، بازیهایی که تست هوش دارد و بازیهای ساختنی که در ادامه به توضیح نمونه ای از آن اشاره ای می نماییم.

یک بازی فکری

یخچال ثابت

دانشمندان در قدیم مثل ابن سینا که در قرن 11 میلادی زندگی می کرده بخار های اروماتیک را اختراع کرد و این ارتقاعی بود برای فناوری تقطیر و اولین یخچال ثابت ساخته شد و این فناوری به دست یکی از تولید کننده یخچال به نام کولین ویلیام رو نمایی شد و ایوانسی الیور یخچال های فشرده را اختراع کرد که یک مخترع امریکایی بوده است.

یخچال ثابت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا