رپورتاژ اگهی

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار تهران

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار تهران

شهر تهران مرکز فروش انواع دزدگیر ماشین است از جمله مدل سیم کارتی که این مدل نسبت به بقیه گران تر است و همچنین جزو مرغوب ترین دزدگیرها می باشد و عملکرد آن بالا است.
برندهای زیادی این محصول را تولید می کنند ولی نمی توان گفت که کدام برند بهتر است چرا که هر برند هم محصول بی کیفیت دارد هم با کیفیت فقط باید دید آن محصول در چه درجه ای قرار دارد یعنی از جهت درجه بندی دزدگیر خودرو با هم مقایسه کنید برای آشنایی بیشتر با این محصول از شما دعوت می کنیم تا به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.
دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار تهران
دزد گیر سیم کارتی با وجود مزایای زیاد معایبی هم دارد این را بدانید حتی پیشرفته ترین دزدگیرها جدا از کاربردهای عالی خود معایبی نیز دارند از جمله این که سیم کارت ضد سرقت باید به شبکه وصل باشد تا بشود روی آن اینترنت نصب کرد حال اگر آنتن اینترنت ضعیف باشد یا در خارج از محدوده قرار گیرد و آنتن ندهد لذا دزدگیر کار نمی کند و شما به خودرو دسترسی ندارید البته اینترنتهای ماهواره ای به شما این امکان را می دهد در هر کجا باشید به اینترنت وصل باشید که در کشور ما تعداد محدودی از آن استفاده می کنند.

دزدگیر ماجیکار تصویری

دزدگیر تصویری از بهترین نوع دزدگیر است  و از ویژگیهای آن نسبت به نوع ساده می توان گفت تمامی اتفاقاتی که در خودرو افتاده باشد را در صفحه مانیتور خودرو ضبط و در صفحه نمایش ریموت خودرو مشخص می شود مثلا اگر کسی به درب ضربه ای زده باشد بر روی صفحه نمایش عکس چکش را نشان می دهد و این مزیت خوب این نمونه دزدگیر است.

دزدگیر ماجیکار تصویری

دزدگیر تصویری قفل کودک دارد یعنی وقتی سرعت خودرو از حد مجاز بگذرد یا ترمز کند تمام دربها به طور اتوماتیک قفل می شود و این ویژگی برای افرادی که کودک در ماشین دارند مزیت خوبی است و همچنین از فاصله دور می توان ماشین را خاموش یا روشن کرد و علاوه بر اینها در فصل سرد سال می توانید از فاصله دور بوسیله دزدگیر ماجیکار تصویری بخاری خودرو را یک ربع قبل از سوار شدن روشن کنید تا در زمان استفاده ماشین گرم شده باشد و احساس سرما نداشته باشید البته این نوع درذگیر یک برد مشخصی دارد که بیشتر از آن شود دیگر کارایی ندارد و هشدار را به صحفه نمایش ارسال نمی کند لذا بهترین نوع دزد گیر آن مدلی است که محدودیتی ندارد و آن رابتوان از هر فاصله ای کنترل کرد.

دزدگیر ماشین تهران

استفاده از سیستم دزدگیر برای خوردو می توان گفت به علتهای زیادی جزو واجبات است  دزدگیرهای ماشین در فروشگاه های تهران با قیمت مناسب عرضه می شود.

دزدگیر ماشین تهران

استفاده از دزدگیر ماشین تهران جلوی سرقت خودرو را می گیرد و همچنین از دزدی وسایل خودرو جلوگیری می کند راحت و بدون دردسر دربهای خودرو باز و بسته می شوند و علاوه بر اینها به وسیله سیستم هشدار دهنده، اتومبیل در هر جا باشد پیدا می شود و این از مزایای دیگر آن است که خریدار خودرو را مجاب می کند قبل از خرید خودرو به فکر تهیه دزدگیر آن باشد و همان طور که متوجه شدید کیفیت آن در درجه اول اهمیت قرار دارد.
ساخت دزدگیرها با بهترین مواد اولیه به صورت کاملا مدرن صورت گرفته و دزدگیرها بسیار محکم و با دوام می باشند، برای خرید دزدگیر توجه به سایز و اندازه آن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد، زیرا دزدگیرها با سایزها و اندازه های متنوع برای مصارف مختلفی به کار گرفته می‌شوند.
این دزدگیرها در برابر انواع شرایط مقاوم بوده و طی آسیب های مکانیکی مختلف، انواع ضربات و فشارها شکسته نشده و آسیبی نمی بینند، فرآیند تولید دزدگیرها طبق استانداردهای جهانی با روش های مدرن صورت می گیرد، این دزدگیرها از بهترین و مرغوب ترین متریال اصل ساخته می شوند، در خرید آن ها باید ابتدا با توجه به نوع دزدگیر و مدل آن و برند تولیدی محصول اقدام به خرید نمود.
در بازار انواع مختلفی از دزدگیرها وجود دارد و خرید اینترنتی به ما این امکان را می دهد که امکان خرید با قیمت مناسب را داشته باشیم و قیمتها  در خرید اینترنتی برای همه یکسان است چه آنهایی که برای بار اول خرید می کنند  و چه افرادی که مشتری دائم باشند و این شکل خرید با هذف همگانی کردن تجارت الکترونیکی در کشور می باشد.
سایت ما با انواع مختلف از دزدگیرها، با کیفیت بالا در خدمت مشتریان عزیز می باشد شما می توانید با خرید عمده از ما در هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا