رپورتاژ اگهی

راه میانبر برای رسیدن به ثروت را کشف کردم

راه میانبر برای رسیدن به ثروت را کشف کردم

چگونه میتوان در زمان کوتاهی ثروتمند شد؟ سوالی است که امروزه ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است، خود به این جمله زمانی که وارد عرصه تجارت در حوزه کود شدم پی بردم که کل مسیر زندگی ام متحول شد.

کود آلی

کود آلی مانند دیگر کودها نمی باشند و می توانند بصورت مثبت بر روی تمامی محصولات از جمله سبزیها و فضاهای سبز تاثیر داشته باشند شما می توانید با استفاده از این کودها به رشد تمامی محصولات خود سرعت ببخشید و از کیفیت بالای محصولات نیز لذت ببرید.

از کودهای آلی در زیر گلدانها نیز استفاده می شود و شما می توانید این کود را برای رشد و سرحال تر کردن گیاه خود تهیه فرمایید و به خاک آن اضافه کنید.

کودها برایی تمامی گیاهان می توانند بسیار مثبت باشند و در آنها تغیرات ببسیار چشمگیری را رقم بزنند در کودهای آلی مقداری فضولات حیوانان بکار رفته که همین موضوع کود بسیار خوبی می باشد و می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

کودهای آلی یکی از لازمه ی تمامی خاکسها و گیاهان می باشند که می توانند در خاک بسیار عالی عمل کنند شما باید توجه کنید در هنگام خرید کود آلی طبیعی را تهیه فرمایید زیرا از نظر کیفیتی بسیار عالی تر از مواردهای دیگر بوده است.

کود آلی

کود آهن حیوانی

برای بهتر شدن شرایط خاک و رشد بهتر گیاه از کود آهن حیوانی استفاده می‌ نمایند برای درخت انجیر و تقویت گیاهان متنوع این کود کارایی دارد از پرکاربردترین کودها می توانیم به کود آهن گاوی اشاره داشته باشیم عناصر موجود در آن می تواند باعث تقویت نفوذ آب در خاک و از طرفی شادابی و طراوت بیش تر گیاه شود برای درختان میوه معمولا از انواع کود گاوی و گوسفندی استفاده می شود.

اینکه کود گاوی بهتر است یا کود گوسفندی می تواند به عوامل کثیری بستگی داشته باشد روشهای ضدعفونی کردن کودهای حیوانی و روند استفاده از آن موضوع بسیار مهمی می باشد که باید قبل از تهیه کودها به آن بپردازید.

از زمانهای گذشته تا به امروز استفاده از کود حیوانی مرسوم بوده است، کودهای حیوانی در لیست مواد آلی قرار گرفته اند و سبب می‌ شود تا خاک عمر بیش تری داشته باشد و از طرفی تقویت شود.

کود آهن حیوانی

کود میکرو المنت

همان طوری که قبلا بیان نمودیم در فرمولاسیون  کود میکرو المنت، روی، آهن، مس، منگنز، بور، نیتروژن و مس وجود دارد که هر کدام از آنها، فواید زیادی برای گیاه دارند که ما به طور خلاصه برای شما شرح می دهیم: آهن: وجود آهن برای رشد و تشکیل سبزینه گیاهان ضروری است و عنصری حیاتی در زندگی گیاهان محسوب می شود. بهتر است بدانید که علت اصلی کمبود آهن در خاک، وجود بی کربنات است که باید از خاک حذف شود تا جذب آهن در خاک صورت گیرد.

عنصر روی: مهمترین و اصلی ترین عنصری برای افزایش کمی و کیفی رشد گیاه، روی است که بر رشد گیاه و عمل فتوسنتز تاثیر مستقیم می گذارد.

کمبود روی در گیاهان موجب کاهش تولید هورمون می شود و عوارضی مانند کوتاهی برگها و کوتاه شدن مانگره ها را برای گیاه به همراه دارد و موجب زرد شدن برگها می شود.

عنصر منگنز: عامل اصلی عمل تولید اکسیژن و عمل فتوسنتز در گیاهان عنصر منگنز می باشد. عنصر منگنز از گیاه در برابر آفات، امراض و قارچها محافظت می کند و باعث محکم شدن ساقه گیاهان می شود.

کود میکرو المنت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا