رپورتاژ اگهی

خرید مبل راحتی پایه چوبی

خرید مبل راحتی پایه چوبی

امروزه فروش انواع مبل کلاسیک پایه چوبی و مدلهای دیگر مبل راحتی مثل چستر بسیار افزایش پیدا کرده، در سالهای اخیر و در این شرایط اقتصادی حاضر مقدار سود برای فروش مبل برای جذب مشتری شاید کمتر شده ولی این امر باعث افزایش صادرات این محصول شده و سودهای کلانی را در این بازار به وجود آورده است.
نکته مهم دیگر در انتخاب مبلمان توجه به میزان فضای خانه علی الخصوص اتاق نشیمن است چراکه باید در نظر گرفت که سرویس مبل باعث گرفتگی فضای خانه نشود.
افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

خرید مبل راحتی پایه چوبی

اگر مبلمان به درستی با ترکیب رنگی منزل هماهنگ شود و با توجه به سبک چیدمان منزل تهیه شود بی شک چیدمانی بسیار ایده آل و زیبا را برای خانه شما دارد.
مثلا در اتاق نشیمن و روبروی تلویزیون بهترین گزینه انتخاب یه مبل راحتی است، چون آرامش و راحتی از نیازهای ضروری هنگام استراحت و مشاهده تلویزیون می باشد.
مبل راحتی که نام های دیگر آن نیمکت، فوتون و چستر فیلد است نوعی از مبلمان است که در ساخت آن از الیاف بیشتری استفاده می شود و دسته هایی دارد که با پارچه رومبلی پوشاننده شده و دارای فنرها و بالشتکهایی است، به همین خاطر است که میزان راحتی در این نوع مبلمان بیشتر است.

خرید مبل راحتی کلاسیک

نوع دیگر مبلهای راحتی مبلهای کلاسیک است که خرید آن بیشتر در ایران مرسوم است و در سایر کشورها طرفدار کمتری دارد چرا که این کشورها بیشتر از طرحهای اسپورت استقبال می کنند.
طراحی این مبلها بیشتر به مبلهای سلطنتی قاجاری و شاهنشاهی شباهت دارد و یک طراحی بسیار سنگین و پرستیژ بالایی دارد البته که منبدکاری این مبلها در قسمت تاج و دسته و گوشه ها بسیار کمتر از نمونه های سلطنتی است و برای افرادی که شلوغی مبلهای سلطنتی را نمی پسندند بسیار مناسب و قابل قبول است.

خرید مبل راحتی کلاسیک

حتما در زمانی که قصد خرید مبل راحتی را دارید در نظر داشته باشید که سبک این مبلها مانند مبلهای استیل بسیار ساده و زیباست و ظرافت خاصی دارد و از نظر راحتی و لطافت بیشتر به مبلهای راحتی شباهت دارد و می توان گفت به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.
از نظر قیمت هم مبلهای کلاسیک را می توان در بازه ای بین مبلهای سلطنتی و راحتی قرار داد و در واقع این مبلها از مبلهای سلطنتی قیمت مناسب تری دارند و به نسبت مبلهای راحتی قیمت بالاتری دارند.
از این رو چون زیبایی مبل کلاسیک ارزان را دارند و در کنار آن از نظر راحتی هم بسیار راحت تر هستند و بیشتر شبیه مبلهای راحتی هستند بسیار پر طرفدار هستند و بیشتر در بازار ایران فروش دارند.

مبل راحتی پایه چوبی

در طراحی منزل هایی که کف آنها با سرامیک یا کفپوش پوشیده شده است بهتر است از مبل راحتی پایه چوبی استفاده کنیم استفاده از پارچه چرم مبلی در این دسته از مبل ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آنها دارد در خانه های دانشجویی و خانه های موقت اکثرا از مبل های تخت خواب شو استفاده می شود تا در هزینه نیز صرفه جویی شود و از مبل ها هم به عنوان نشیمن و هم برای خوابیدن استفاده شود.
نوع دیگری از مبل ها که به تازگی وارد بازار شده اند و مورد استقبال قرار گرفته اند چستر نام دارد که علاوه بر اینکه همانند مبل های راحتی نشیمن آرامش بخشی دارد همانند مبل های کلاسیک نیز از زیبایی و طرح حای خاصی برخوردار است.

مبل راحتی پایه چوبی
یکی از انواع مبل هایی که مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد مبل راحتی پایه چوبی کم جا هستند که در اکثر مواقع برای خانه هایی با متراژ پایین طراحی می شوند تا همه مردم بتواند این وسیله کاربردی را در خانه خود داشته باشند مبل های راحتی اکثرا با ارتفاع کم و فوم گرم مبل و پشتی های نرم و انعطاف پذیر طراحی می شوند تا بتوانند خستگی یک روز پر کار را از بدن ما خارج کنند همه این ویژگی ها باعث شده تا عموم مردم مبل های راحتی را نسبت به سایر مدل های مبل ترجیح دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا