رپورتاژ اگهی

چطور موقعیت های ثروت آفرین را پیدا می کنم

چطور موقعیت های ثروت آفرین را پیدا می کنم

داشتن هدفی مشخص با موضوع کسب ثروت بیشتر سبب می شود تا در هر موقعیت و اتفاقی که در اطرافم می افتد به دنبال یافتن موقعیتی پولساز و کشف آن باشم و از همین طریق توانستم تا کنون ثروت خود را روز به روز افزایش دهم و در ادامه بهترین حوزه ها برای فعالیت را معرفی خواهم کرد.

حسابداری دولتی

تعریف حسابداری دولتی به فرآیند جمع آوری، ثبت، طبقه بندی و تلخیص و تفسیر، گزارش رویدادهای بودجه ای و مالی دستگاههای اجرایی دولت جهت تصمیم گیری کنترل بودجه اطلاق می شود و دارای اصول مشخصی است که سایت حسابدارا موجود است.

  • اصول حسابداری دولتی
  • اصل لزوم رعایت حسابهای بودجه ای و دولتی
  • اصل استفاده از حسابهای مستقل
  • اصل تقدم قوانین و مقررات مالی هر کشور در اصول پذیرفته شده حسابداری
  • اصل تامین اعتبار در ایجاد و تعهد
  • اصل استفاده از مبنای نیمه تعهدی و تعهدی تعدیل شده

فاکتور خام

فاکتور فروش یکی از مدارک لازم جهت انجام معاملات است که بصورت فایل ورد و پی دی اف و … در اینترنت موجود می باشد. در قانونی که برای نظام صنفی وجود دارد ارائه فاکتور از سمت فروشنده الزامی عنوان شده است. فاکتور خام ارائه شده باید رسمی باشد به این معنا که فرمت آن مطابق فرمتی که وزارت امور اقتصادی و دارایی مشخص نموده است باشد و توسط اداره دارایی تایید شده باشد. در مقابل فاکتورهای فروش غیر رسمی هم وجود دارد که صرفا جهت دادن اطلاعات به مشتری تهیه می شود و فرمت آن مورد تایید اداره دارایی نیست و به همین خاطر قابل ارائه به این اداره نیستند.

فاکتور فروش اکسل

برخی از این فایلها مناسب موبایل نیز می باشند زیرا برخی از موبایلها و سیستم عاملهای اندروید و آی او اس فرمتهای مختلفی را پشتیبانی نمی کنند و پس از دریافت فایل اکسل امکان عدد گذاری درون آن میسر نیست، اما برخی از این فایلها برای هر نوع موبایلی مورد استفاده است و می توان آن را به راحتی در موبایل اجرا کرد.

اکسل یکی از برنامه های تحت سرویس آفیس می باشد که امروزه در کامپیوتر و موبایل راه اندازی و اجرا می شود و فاکتور فروش اکسل برای استفاده بسیار مرسوم است و از آن می توان استفاده های فراوانی در عرصه تجارت داشت و برای انجام محاسبات و عدد و رقمهای فاکتور از این برنامه پیشرفته استفاده نمود که کار با آن بسیار راحت می باشد و هر فردی بدون توجه به میزان سوادی که دارد بعد از دیدن یک بار آموزش استفاده از آن می تواند با استفاده از اکسل فاکتورهای فروش را تهیه و تنظیم کند و همچنین تمامی محاسبات را به وسیله آن انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا