رپورتاژ اگهی

چگونه با استفاده از امکانات جدید به ثروت برسم

چگونه با استفاده از امکانات جدید به ثروت برسم

برای اینکه بتوان به پول دست یافت غیر از اینکه شغل اولی وجود دارد می توان از شغلهای پایه نیز استفاده کرد، خیلی از افراد معنی پایه را درک نمی کنند، اما باید بگیم که این نظریه وجود دارد و با همین موبایلی که در دست شماست می تواند برای شما پولساز باشد.

فریزر دوقلو الکترواستیل

همانطور که مستحضر هستید یخچال فریزر دوقلو الکترو استیل، از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند. یخچال الکترواستیل طرح ساید با جدیدترین امکانات و با یک جفت واحد خنک کننده عالی رونمایی شده است که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

فریزر دوقلو الکترواستیل

تولید تجهیزات پزشکی

شرکتهای مختلف داخلی، تولید تجهیزات پزشکی مختلفی مانند، گوشی پزشکی دیجیتال را تولید کرده و به عرصه فروش می رسانند، این محصولات به گونه ای هستند که از مواد درجه یک تولید شده و دارای استاندارد های لازم تولید هستند، ساخت محصولات متنوع در کشور روند افزایشی داشته و در این زمینه پیشرفتهای بسزایی داشته ایم.

تولید تجهیزات پزشکی

صادرات کیوی

کیوی یکی از محصولات باغی ارز آور بوده که طی سال‌های اخیر صادرات کیوی وضعیت مناسبی از حیث تولید، صادرات و ارزآوری داشته است، خواص شگفت انگیز این کیوی باعث افزایش تولید این محول در دنیا شده است،کیوی منبعی غنی و سرشار از ویتامین ث است و مقدار ویتامین ث آن از پرتقال نیز بیشتر است. ویتامین ث موجود در کیوی ۲ برابر پرتقال، ۶ برابر لیمو ترش و میزان مواد مغذی آن ۸ برابر سیب است.

صادرات کیوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا