رپورتاژ اگهی

درآمدی عالی و پرسود با این نوع ماهی

درآمدی عالی و پرسود با این نوع ماهی

این روزها همه به دنبال یک کسب و کار عالی و بدون دردسر هستند ماهی در انواع مختلف در جهان بسیار محبوب است و ثروتمندان با ماهی توانستند یک کسب و کاری بسیار سودمند داشته باشند، شما نیز می توانید با این کسب و کار به سود برسید و میلیونی درآمد داشته باشید. در ادامه چند نوع ماهی را به شما معرفی می کنیم.

ماهی مولی

از زیباترین ماهی های زنده زا ماهی مولی می باشد که طرفداران زیادی بین ماهی دوستان دارد. همچنین این نوع ماهی ها برای افراد تازه کار و کسانی که مدت زیادی نیست به نگهداری از ماهی های آکواریومی روی آورده اند بهترین نوع ماهی آکواریومی به شمار می رود. از نظر قیمت نیز این نوع ماهی  قیمت ارزانی دارد و به راحتی می تواند تولید مثل کرده و تکثیر شود. جالب است بدانید که تکثیر ماهی مولی نیز بسیار ساده است کافی است سه یا چهار تا از ماهیهای نر و ماده مولی را در یک آکواریوم که پر از گیاهان پوشیده شده است رها کنید و ۵ تا ۶ ماه بعد خواهید دید که آکواریوم شما پر از ماهی های مولی می‌شود این ماهیها گیاهخوار بوده و جزو ماهیان صلح جو به شمار می‌آیند و می‌توانند در کنار سایر ماهی های آکواریومی به راحتی زندگی کنند.

ماهی مولی

ماهی قزل آلا

نیاز به مواد پروتئینی سالم از یک‌سو و کمبود منابع آبی از سوی دیگر، موجب شده که بهره‌برداری دو یا چندمنظوره از منابع آب بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد. یکی از راهکارهای بهره‌برداری چندمنظوره، پرورش ماهی قزل آلا و به‌طور ویژه پرورش ماهی قزل‌آلا است. انواع مختلفی از ماهی قزل‌آلا به لحاظ خصوصیات زیستی و نژادی در سراسر جهان وجود دارد. ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی و دارا بودن مناطق کوهستانی، با توجه به سیستم جدید پرورش ماهی قزل‌آلا ، برای این امر بسیار مناسب است. در این مقاله با کلیاتی از پرورش ماهی قزل‌آلا آشنا خواهید شد.

ماهی قزل آلا

ماهی کپور

معمولا در بهار تخم ریزی می کند، به این صورت که کپور ماده تعداد زیادی تخم را بر روی گیاهان یا سنگ ریزه های کف محل زندگی خود رها می کند. تخم ریزی معمولا در آب های کم عمق صورت می گیرد. نوزادان ماهی کپور 4 الی 8 روز بعد از تخم ریزی از تخم ها بیرون می آیند. سرعت رشد کپورها بالا بوده و سه ساله به بلوغ جنسی خود می رسند و اگر در استخر پروش ماهی کپور و مراکز تکثیر رشد کنند می توانند تا 40 سال زنده بمانند. میانگین اندازه آنها 35 سانتی متر (14 اینچ) بوده اما می توانند به طول 100 سانتی متر (39 اینچ) و وزن 22 کیلوگرم (49 پوند) هم برسند.

ماهی کپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا