رپورتاژ اگهی

رفتاری که باعث ثروتمند شدنتان می شود

رفتاری که باعث ثروتمند شدنتان می شود

افراد ثروتمند معمولا از تجربیات سایر ثروتمندان استفاده می کنند و در صورت لزوم از آنها در مورد روش های موفقیتشان سوال می کنند،  ولی افراد فقیر دیگران را در حد مشاوره گرفتن نمی بینند و طبق دانسته های خود عمل می کنند، استفاده از دانش و تجربیات افراد موفق به شما کمک می کند تا به ثروت برسید.

فرش ماشینی مدرن

یک نمونه از هنرهای ایرانی فرش ماشینی مدرن می باشد که مدل 6 متری این فرش از بیش ترین فروش در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، در گذشته فرشهای دستباف تنها فرشی بودند که ساخته می شدند و بافندگان، ماه ‌های زیادی را وقت صرف ساخت آنها می کردند.

فرش ماشینی مدرن

 

کابینت ام دی اف براق

یکی از مزایای خوب کابینت ام دی اف براق قابلیت بازیافت شدن دارند و در صورت بلا استفاده بودن دوباره می توان به چرخه ی بازیافت در آورد و این موضوع می تواند به حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا کند. کابینت ام دی اف در رنگ شیری براق بسیار جذاب و شکیل می باشد که افراد مشکل پسند به دنبال رگهای خاص و شیک هستند.

کابینت ام دی اف براق

سرعت گیر پلاستیکی

کارشناسان ایرانی، برای کاهش خسارات رانندگی مشغول به ساخت انواع سرعت گیر پلاستیکی شده اند و با توجه به انواع مختلفی که این سرعت گیر ها دارند، برای مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

سرعت گیر پلاستیکی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا