رپورتاژ اگهی

قیمت گیت فروشگاهی دست دوم

قیمت گیت فروشگاهی دست دوم

یکی از محصولاتی که در بخش امنیتی باعث شده است تا سطح ضریب اطمینان افراد بالاتر رود گیت فروشگاهی می باشد که دارای ویژگیهای دیگر می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
زمانی بود که افرادی به منظور خرید به فروشگاهی وارد می شدند و با استفاده از شلوغی مکان اقدام به سرقت کردن اجناس می کردند و کسی هم از این موضوع خبردار نمی شد تا زمانی که به جمع بندی اجناس می رسیدند و با کمبود موجودی مواجهه می شدند.
آن زمان هم دیگر کار از کار گذشته بود و معلوم نمی شد که چه زمانی این عمل اتفاق افتاده است و حتی اگر دوربین مداربسته هم ضبط می کردند دیگر نمی شد فرد مظنون را پیدا کرد.
اما با استفاده از این دستگاه ها در کمتر از کسری از ثانیه وقتی فرد قطعه ی وصل شده به محصول را از گیت رد کند صدایی بلند می شود و دیگر کسی جرات نمی کند که این کار را انجام دهد.
قیمت گیت فروشگاهی دست دوم
سایت ما اعلام می دارد که بهترین گیت فروشگاهی را به شما عرضه می دارد و به منظور تسهیل در زمان خرید می توانید به جای خرید مستقیم و گذراندن زمان زیاد وارد سایت مجموعه آراد برندینگ شده و این کار را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید.
نمونه های مختلفی برای این ومحصول به کار برده می شود که شما می توانید بسته به مکانی که دارید و ضرفیت مشخص از ان استفاده نمایید.
ویژگی خاص این محصول به گونه ای است که ضریب خطای آن بسیار پایین می باشد و حتی می توان گفت که به هیچ وجه ممکن نیست که محصولی با بارکد مشخص شده از بین آنها رد شود ولی آلارمی ندهد.

قیمت گیت فروشگاهی

با گسترده تر شدن فضای فروش حتما شما هم هنگام ورود به فروشگاه ها این دستگاه را دیده و به اهمیت وجود ان پی برده اید.
زمانی که می خواهید از وسایل خود در برابر سرقت محافظت نمایید این وسیله ی کاربردی به کمک شما می آید.
قیمت گیت فروشگاهی
هر محصولی که تولید می شود با توجه به فرایندی که در این مسیر طی می کند دارای قیمت گیت فروشگاهی می باشد که گیت فروشگاهی هم به دلیل تنوع در ساخت و کاربرد می تواند در این دسته بندی قرار بگیرد.
بر حسب حساس بودن کار شما این امکان وجود دارد که سنسورهای موجود در این دستگاه تیزتر عمل نماید و سرعت عمل بیشتری را به کار گیرد تا از بروز حادثه جلوگیری کند.
نمونه ای که بتوانیم برای این کار بیان کنیم گیتهای الکترومغناطیسی می باشند که به گونه ای عمل می کند تا بهترین کارایی را داشته باشند.
کیفیت قطعات به کار رفته در آن، اندازه و تعدادی که در مسیر ورود و خروج نصب می شوند همگی در قیمت تمام شده ی ان تاثیز گذار می باشد.
همچنین زمانی که برای نصب آن صرف می شود شامل هزینه ی جداگانه ای می باشد.
با این اوصاف می توان گفت که شما هر چقدر هم که برای این دستگاه هزینه کنید می ارزد به این خاطر که دیگر نگران گم شدن یا به سرقت رفتن محصولات خود نیستید.

گیت فروشگاهی دست دوم

در برخی از مواقع یک مغازه دار ممکن است که بخواهد مغازه و کسب و کار خود را توسعه دهد که در این صورت باید به فکر تجهیزات پیشرفته تر باشد که در این زمان ممکن است گیت فروشگاهی مغازه را بفروشد.
گیت فروشگاهی دست دوم
نمونه های دست دوم این گیت نیز مانند درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد که در مقایسه با مدلهای نو از قیمت کمتری برخوردار می باشد و خیلی از افراد به دنبال تهیه گیت فروشگاهی دست دوم می باشند که بتوانند با خرید محصول ارزان و با کیفیت امنیت مغازه و فروشگاه خود را تامین کنند.
برخی از نمونه های این گیت دارای کاراییهای بهتری هستند مانند مدل AM که با قدرت آنتن دهی و فرکانس بالاتری کار می کند و امکان شناسایی بیشتری دارد و همچنین تداخل امواج در آن صورت نمی گیرد.
درصد خطای این نوع گیت بسیار کوچک می باشد و می تواند فضای بیشتری را پوشش دهد که در اکثر هایپر مارکتها، داروخانه ها، فروشگاه لوازم الکترونیکی و فروشگاه لوازم آرایشی که محصولات گران قیمت و کوچکی دارند نصب و راه اندازی شود.
مدلهای پیشرفته تری از این دستگاه ها وجود دارند که دامنه پوشش آنها تا حدود یک متر می باشد و می توان به تعداد نا محدودی لیبلها را فعال و یا غیر فعال نمود و از آنها استفاده کرد.
تگ و لیبلهای این دستگاه بر روی هر جسم و کالایی قابلیت نصب و چسبیدن دارند و این دستگاه بر اساس نوع کارایی مناسب فضاهای پر کاربرد مثل کتابخانه می باشند که کتابها را به صورت مکرر به افراد امانت می دهند و بعد از مدتی دوباره کتاب بر می گردد و برای استفاده دوباره باید لیبل و تگ بخورد.
برخی از مدلهای گیت فروشگاهی با هم ترکیب شده اند تا طراحی نوآورانه ای برای محصول داشته باشند و معایب و محدودیتهای مدلهای قبلی را از میان بردارند که امروزه شاهد استفاده از مدلهای بسیار پیشرفته و مدرن انواع گیتهای فروشگاهی در مراکز و فروشگاه های مختلف هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا