رپورتاژ اگهی

راز نهان ثروتمندان کشف شد

راز نهان ثروتمندان کشف شد

یکی از مهمترین رازهای زندگی ثروتمندان که شاید متوجه نشده باشید این است که افراد ثروتمند و موفق توانسته اند امور خود را به طور دقیق و صحیح در اولویت قرار دهند. اولویت های خود را می دانند. این اولویت ها در برنامه روزمره یا در راه دستیابی به اهداف بزرگ و کوچک خود رعایت می شود. علاوه بر این، تقویم و برنامه روزانه آنها با توجه به این اولویت ها تعیین می‌ شود. به شما پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

هودی کودکانه دخترانه

لازم به ذکر است هودی کودکانه دخترانه را با سایز 120 تا 140 برای سن 6 تا 10 سال می توان در بازار جست و جو کرد، والدین طبق سایز و سن کودک خود می توانند آن ها را تهیه نمایند.

هودی کودکانه دخترانه در رنگ های صورتی، بنفش، زرد، قرمز، آبی و غیره عرضه می گردد و می دانیم که در این میان هودی های صورتی بیشتر مورد توجه می باشند.

وجود کلاه در این هودی ها سبب می شود سر و گردن گرم باشد، بندی که در این قسمت وجود دارد می تواند کلاه را روی سر فیکس کند.

هودی های دخترانه طراحی خاصی دارند و اغلب جلوی آن ها طرح فانتزی دخترانه دارد، در قسمت پایین هودی دو جیب دیده می شود که برای گرم نگه داشتن دست ها کارایی دارد.

هودی مخمل بچه گانه

لازم به ذکر است هودی مخمل بچه گانه در مدل ها و رنگهای مختلفی تولید می شود، این هودی ها اغلب جلو بسته و جیب دار هستند و با کلاه و مدل های زیپ دار دکمه دار بدون جیب و با جیب هم در بازار موجود است.

این هودی ها می توانند از جنس مخمل های کبریتی مخمل آینه ای مخمل آبرنگ مخمل تدی و غیره تولید شوند.

پارچه مخمل بسیار لطیف و نرم است و گرمای کافی دارد برای همین برای کودکانه یک لباس مورد علاقه است.

پوشیدن مدل های بدون زیپ برای کودکان زیر 4 سال راحت تر است بعضی از آنها کلاه با بند دارد که قابلیت تنظیم بر روی سر بچه است.

شاید در نگاه اول به نظر خیلی از افراد هودی پشمی بسیار سنگین باشد اما اینگونه نبوده و این محصول بر خلاف ظاهر آن بافت بسیار نرم و سبکی دارد.

هودی بچه گانه پسرانه

لازم به ذکر است هودی بچه گانه پسرانه نمایی عالی دارد و در رنگ های متفاوت تولید می گردد که رنگ و مدل آن را می توان با توجه به سلیقه خود انتخاب نمود.

از مدل های مختلفی که از لباس هودی در بازار وجود دارد مدل های بچه گانه از تنوع بسیار بالاتری برخوردار هستند.

لباس های هودی بچه گانه در حالت معمول خود می تواند شامل مدل های کلاه دار، جلوبسته و کوتاه باشند.

بخاطر جلوگیری از ورود باد و سرما در قسمت پایین لباس و سر آستین ها از کشبافت استفاده شده است که وجود آنها عمیقا احساس می شود.

البته هودی های بچه گانه در مدل های غیر کشبافت و آزاد در ارتفاع بلند نیز وجود دارند که در برخی از مدل ها برای تنظیم اندازه از بندهایی در دو طرف آن استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا