رپورتاژ اگهی

درس های موفقیتی که از بزرگان آموختم چه بود

درس های موفقیتی که از بزرگان آموختم چه بود

درسی که همیشه بزرگان سرمایه به ما گوشزد می کنند تلاش و کوشش فراوان است، بنده با پیروی از این درس توانستم به پولی دست پیدا کنم که قطعا با سال ها تلاش افراد عادی دیگر برابری می کند.

این تلاش بنده در زمینه ی عرضه ی محصولات مصرفی مثل پسته احمد آقایی خام، پسته خام کله قوچی و پسته صادراتی رفسنجان است که توصیه می کنم به ادامه مطالب مراجعه نمایید تا بیشتر با کسب و کار من آشنا گردید.

پسته احمد آقایی خام

ایران بزرگترین تولید کننده پسته احمد آقایی خام در جهان است. مجموع برداشت پسته در سال 1385 در ایران 229 هزار تن در مترمربع بوده است.

از این میزان 99 هزار تن متعلق به رفسنجان با سهم 43.2 درصد در ایران و 17 درصد در جهان است. می توان گفت که کیفیت پسته ایران در تمام دنیا بی نظیر است.

در حال حاضر در مناطق مساعد خاصی مانند کالیفرنیا، یونان، ایتالیا، سوریه و ترکیه، پسته نیز به دلیل اهمیت اقتصادی آن تولید می شود، ایران در زمینه تولید، کیفیت و صادرات پسته همچنان رتبه اول را دارد.

در طول سال های 1980 تا 1994 میزان رشد مصرف انواع خشکبار در اروپا به شرح زیر بوده است: فندق خام 60٪، گردو 21٪، فندق استرالیایی 66٪، انواع دیگر مغزها 71٪، در حالی که مصرف گردو کاهش یافته است.

به 38 درصد و مصرف پسته به 140 درصد افزایش یافته است. سطح زیر کشت پسته طی 11 سال گذشته از 373.4 هزار هکتار در سال 1375 به 594.9 هزار هکتار در سال 1385 افزایش یافته است.

پسته احمد آقایی خام

پسته خام کله قوچی

پسته ها انواع مختلفی دارند که آنها را از روی ظاهر و نوع به اسم های مختلفی نام گذاری کرده اند. این انواع شامل پسته ی احمد آقایی، پسته اکبری، پسته فندقی، پسته خام کله قوچی و پسته جنگلی می شود در مناطق مختلف کشورمان انواع دیگری از پسته برداشت می شود که نوع خاص و نام خاصی ندارند و مختص آن منطقه است.

در منطقه احمدآباد اردکان نوعی پسته برداشت می شود به نام پسته “حاج عبداللهی” که از نظر طمع و مزه با پسته های مناطق دیگر رقابت می کند و طبق نظر کارشناسان و مصرف کنندگان از نظر چربی درصد بالاتری دارد جالب اینکه رنگ پوست رویی آن کرم رنگ بوده مانند پسته های دیگر قرمز رنگ نیست.

قیمت پسته خام اعلی در بازارهای ایران متفاوت است. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید و فروش پسته می توان به نرخ کرایه، وجود دلال و واسطه و مرغوبیت پسته اشاره کرد.

امروزه با پیشرفت‌های مختلف در زمینه تکنولوژی، افراد بسیاری مایل هستند تا خرید و فروش خود را از طریق این امکانات انجام دهند تا از این طریق هم در وقت خود صرفه جویی کرده باشند و هم به راحتی به محصول مورد نظر خود دست یابند.

پسته خام کله قوچی

پسته صادراتی رفسنجان

مصرف و خوردن مغز پسته صادراتی رفسنجان برای بدن فواید و مزایای بسیاری دارد که اسید آمینه های موجود در این میوه سبب می شوند تا عروق کرونری در بدن از وجود چربی و رسوبات اشباع شده حفظ شوند و هرگونه رسوب چربی را از درون رگها پاک می کند و ال دی ال خون را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از بروز لخته های خونی جلوگیری به عمل می آورد و یکی از موثر ترین محرکهای جنسی پسته می باشد که می تواند اختلالات جنسی و عدم نعوظ در مردان را بهبود ببخشد به طوری که پزشکان دریافتند که با مصرف صد گرم پسته به صورت روزانه اختلالات نعوظ در مردان تا حدود 50 درصد درمان خواهد شد و همچنین تاثیر بسزایی در بهبود زود انزالی دارد.

مس یکی از مواد معدنی موجود در پسته می باشد که این ماده می تواند در جذب آهن غذا به بدن کمک کند و اختلالات ناشی از فقر آهن را بهبود بخشد و همچنین عارضه کم خونی افراد را بر طرف می کند و سطح هموگلوبین خون را افزایش داده و از کم خونی جلوگیری می کند.

پسته صادراتی رفسنجان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا