رپورتاژ اگهی

در مسیر درست قرار بگیرید و موفقیت را کسب کنید

در مسیر درست قرار بگیرید و موفقیت را کسب کنید

یکی از مسیرهایی که شما را ثروتمند و موفق می کند این است که در حوزه های پولساز و پر رونقی از جمله محصولات بیمارستانی مانند پارچه های یکبار مصرف، سرنگ بوتاکس و دستکش نیتریل بنفش فعالیت داشته باشید.

خرید پارچه یکبار مصرف

از پر مصرف ترین محصولات تولیدی در میان لوازم یکبار مصرف بهداشتی، خرید پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. این لباس ها در انواع یک بار مصرف یا چند بار مصرف موجود هستند و بسته به نوع مصرف و شرایط بستری بیماران عزیز، مصارف متنوعی دارند. فضای بیمارستانی شرایط خاص و منحصر به فردی دارد. دما و درجۀ هوا در فصول مختلف سال در این محیط ها معمولا ثابت است.

خرید پارچه یکبار مصرف

سرنگ بوتاکس

سرنگ بوتاکس دارای یک درپوش پلاستیکی بوده که زمانی که سرنگ را بداخل آن کشیده شد و برای ضدعفونی کردن محل تزریق علاوه بر پد الکلی باید از سر سوزن محافظت نمود تا عفونی نشده و هنگام تزریق به بدن بیمار آلودگی وارد نکند. این سوزن از استیل درجه یک ضد زنگ تولید شده است که اگر در محافظت از آن را بخرج دهید می توانید تا 20 بار از آن استفاده کنید.

سرنگ بوتاکس

دستکش نیتریل بنفش

کارخانه تولید دستکشهای انتیگون اقدام به تولید دستکشهای رنگی متنوعی کرده است که دستکش نیتریل بنفش یکی از اینوع دستکشها می باشد، دستکشهای نیتریل بنفش فاقد پودر لاتکس بوده و بخاطر همین ویژگی روز به روزبه مخاطبان آن افزوده می گردد و از این دستکش برای مصارف پزشکی استفاده می شود که از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

دستکش نیتریل بنفش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا