رپورتاژ اگهی

ثروت انبوه را با ایزوگام در خانه ام فرش کردم!

ثروت انبوه را با ایزوگام در خانه ام فرش کردم!

راز پولدار شدن چیز عجیب و غریبی نیست و اینطور هم نیست که فقط در اختیار عده اندکی قرار بگیرد و بقیه از آن بی‌ نصیب شوند. بعد از آشنایی با حوزه انواع ایزوگام و فعالیت مستمر در این راه موفقیت های زیادی برایم رقم خورد و توانستم درآمدم را با افزایش قابل توجهی مواجه کنم، در ادامه با این حوزه بیشتر آشنا شوید.

ایزوگام دلیجان

به علاوه فویلهای مخصوص آلومینیومی که در ساختار ایزوگامها به کار می رود می تواند بر قیمت نهایی ایزوگام دلیجان تاثیر گذار باشد از آنجایی که فویلها خود دارای انواع مختلفی نظیر طرحهای مخصوص آجری، چوبی و چمنی می باشند.

با توجه به تغییرات موجود در قیمت ایزوگامها و انواع مختلف آلومینیومهایی که در ایزوگامها مورد استفاده قرار می گیرد قیمت محصول متفاوت می باشد .

به علاوه عواملی نظیر شرایط نامتعادل آب و هوایی و محلی که قرار است ایزوگام در آن نصب گردد همگی بر قیمت ایزوگام تاثیرگذار می باشد به علاوه برای خرید ایزوگامهای پلیمری باید مراکز خرید معتبری را بیابید که محصولات خود را با قیمت مناسب تری ارائه می نماید.

برای عایق نمودن قسمت کف ساختمان و یا قسمتهای اطراف سرویس بهداشتی از ایزوگامهایی که روکش آلومینیومی ندارند استفاده می نمایند تا مقرون به صرفه تر در بیاید.

لازم به ذکر است استانداردهایی که برای هر نوع عایق و ایزوگام در نظر گرفته شده است در آب و هوای مختلف بسیار متفاوت می باشد.

ایزوگام طرح دار

به دلیل بالا بودن میزان استحکام ایزوگام طرح دار و قابلیت طراحی و اجرای آن بر روی اکثر سطوح و میزان مقاومت فراوان آنها در مقابل هرگونه سوراخ تقاضا برای خرید ایزوگام طرحدار بسیار بالا می باشد.

به علاوه از این نوع ایزوگامهای طرح دار به منظور عایق نمودن سردخانه ها، کانالهای مخصوص زهکشی برای آب و سونا و استخرها استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است در هنگام خریدن ایزوگامهای طرح دار مرغوب باید ایزوگامی را انتخاب نماییم که حتما نشانه ی مخصوص استاندارد را بر روی خود داشته باشد و به هیچ عنوان یک ایزوگام پشت بام مناسب  و خوب هیچ گونه بوی بد و گازوئیل  سنگین و هرگونه بوی سوختگی نمی دهد.

همچنین توجه نمایید باید که در هنگام خرید ایزوگام طرح دار به شما ضمانت نامه ی مخصوص کتبی و یک بیمه نامه ی مخصوص محصول که نشان از اعتبار آن می باشد تحویل بدهند.

ایزوگام شرق

اگر می خواهید ایزوگام شرق را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید بهتر است به مراکز فروش ایزوگام شرق و درب کارخانه ها مراجعه نمایید تا محصول خود را با قیمت واقعی و بدون واسطه خریداری نمایید و ایزوگامهای پلیمری جزو پرفروش ترین نوع ایزوگام به حساب می آیند که کاربردهای متفاوتی دارند.

ما در فروشگاه خود انواع مختلف ایزوگامهای شرق را با بالاترین میزان مرغوبیت و قیمتی مناسب تر از مراکز خرید دیگر به صورت عمده به فروش می رسانیم از آنجایی که ما تمامی محصولات خود را به صورت بدون واسطه و کاملا مستقیم به فروش می رسانیم.

به علاوه ایزوگامی که مرغوب می باشد نباید به هیچ وجه موجب سیاهی دست شما گردد و نکته ی دیگری که باید حتما مورد توجه قرار دهید توجه به وزن آن نوع ایزوگامی که قصد خریدش را دارید، است که نباید وزن ایزوگام سنگین و نامتعادل باشد.

بر روی سطح محصول اثر هیچ گونه زدگی و خراش و یا بریدگی مشاهده نگردد به علاوه ایزوگامی که مرغوب نباشد میزان چسبندگی آن بسیار کم است و دقت نمایید ایزوگامی که از آن استفاده می نمایید به هیچ وجه نباید بعد از جدا نمودن لایه ی روکش دارای یک سطح زبر باشد.

ایزوگام شرق

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا