رپورتاژ اگهی

با برنامه ریزی به موفقیت مالی رسیدم

با برنامه ریزی به موفقیت مالی رسیدم

مهم ترین عاملی که در رسیدن من به ثروت و موفقیت نقش تاثیرگزاری ایفا کرد داشتن برنامه ریزی برای چگونگی تولید و فروش کباب پز و عمل به آن بود، برای افرادی که می خواهند بیشتر درباره ویژگی و کاربرد این محصول بدانند در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

کباب پز پیک نیکی

در صدد هستیم تا نوع دیگری از محصولات آشپزخانه ای یعنی کباب پز پیک نیکی تابه ای را معرفی نماییم تا بتوانید با بهره گیری از آن کباب، پیاز، سیب زمینی کبابی، سبزیجات و غیره را طبخ نمایید. در واقع کباب پز تابه ای با دارا بودن دربی که در قسمت بالای آن تعبیه شده است، می تواند به عنوان یک دیگ عمل نموده و تمام مواد غذایی شما را به صورت کامل طبخ نماید. به منظور استفاده از کباب پز تابه ای تنها کافیست شعله اجاق گاز را روشن نموده و گوشتهای تکه شده را وارد آن نموده و شاهد پخت صحیح آن باشید. این محصول در درون خود دارای توریهای سیمی مخصوصی بوده که با نگهداری کباب بر روی خود می تواند ماده غذایی برشته شده ای را پخت نماید. اکنون که نسبت به کاربردهای اقسام کباب پز این مجموعه اطلاعات کاملی را کسب نموده اید، زمان آن فرا رسیده است تا به وبگاهی که مجموعه ما برای دسترسی آسان تر شما مشتریان ایجاد نموده است، رجوع نموده و خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای نمایید.

کباب پز پیک نیکی

کباب پز تابشی

از مناسب ترین کباب پزها برای خانه ها، کباب پز تابشی رومیزی و کباب پز کوچک است که برای آشپزخانه های کوچک و فست فودیها می باشد. در مدلهای رومیزی از سه ردیف مشعل استفاده می‌ شود تا کبابها با طول پنجاه سانت و یا تعداد بیشتری ماهی و استیک و غیره آماده شود. کباب پز رو میزی در دو نوع استیل و نیمه استیل طراحی و تولید می شود. در طراحی کباب پز استیل رویه، داخل و سینی چربی گیر تماما ساخته شده از ورق استیل به ضخامت هشت دهم میلی متر است. در کباب پز نیمه استیل دستگاه از قوطی فولادی به ضخامت دو میلی متر می‌ باشد.

از کباب پزهای تابشی 40 سیخ در رستورانهای بزرگ استفاده می شود و حدود پانصد و پنجاه سیخ کباب را در یک ساعت آماده می کند. در هنگام خرید کباب پز تابشی مثل هزارکباب پز لورچ به جنس و کیفیت آن دقت کنید زیرا ممکن است باعث سوختگی کبابها یا باعث آتش سوزی شود بنابراین از مراکز معتبر خریداری کنید.

کباب پز تابشی

کباب پز چدن سفالی

یکی از مدلهای جدید و خاص که توسط شرکت ما تولید شده و در سطح بازار به فروش می رسد، کباب پز چدن سفالی و دستگاه کباب ترکی می باشد که جدید ترین نوع این محصولات به شمار می آید و نکته جالب درباره این کباب پزها استقبال خوب مردم است که ظرف مدت زمان کوتاهی بسیار زیاد از این نوع کالا استقبال نموده اند. برخی از محصولات تولیدی ما دارای آپشنهای اضافی نیز می باشد که این آپشنها شامل توری کباب برای درست کردن ماهی و حرارت دهنده جانبی و آخرین آپشن شامل سیخ گردان نیز خواهد شد. برخی از شرکتهای موجود درون جامعه این مدل از کالا با آپشن اضافی را گرون تر به فروش می رسانند زیرا بر این معتقدند که کالایی با آپشن اضافی باید با قیمت بیشتری به فروش برسد اما شرکت مربوطه ما برای آپشنهای اضافی هیچگونه هزینه ای دریافت نمی کند.

کباب پز چدن سفالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا