رپورتاژ اگهی

شروع هر کاری، مهم‌ترین بخش آن است

شروع هر کاری، مهم‌ترین بخش آن است

شال و روسری مانند تمام محصولات زیر مجموعه پوشاک دارای سود مناسبی هستند و بالا بودن درصد سود روسری و شال فروشی می‌تواند انگیزه مهمی باشد.

روسری

روسریهای ابریشم بیشتر در مجالس کاربردی می باشد و قابل چروک نمی باشد و اگر احیانا قصد اتو زدن آن را دارید باید با دمای خلیی کم استفاده کنید و نسبت به روسری های دیگر وزن کم و گران تر می باشد روسریهای ساتن که مورد پسند بانوان جوان می باشد از طرح و رنگ متنوعی برخودار است و به جنس براق می باشد که در حنین شستشو این نوع روسری مانند ابریشم باید دقت لازم را بکنید. روسریهای لمه دار به صورت شاین می باشد که اغلب در رنگهای مشکی، کرم، سفید، تقره ای، طلایی و غیره در بازارهای داخلی موجود است. همانطور که که می دانید کیفیت، جنس و طرح روسری نقش مهمی در نحوه پوشیدن لباس شما دارد که مرکز با توجه به این موضوع انواع روسریهای نخی، ابریشمی، طرح دار، ساده، مجلسی، رسمی و غیره را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

روسری

روسری ابریشم

به منظور از بین بردن بو و لکه از روی شال و روسری ابریشم می توانید از جوش شیرین استفاده کنید، به منظور خشک کردن شال و روسری آن را روی یک حوله تمیز صاف پهن کرده تا رطوبت آن گرفته شود و سپس روی یک سطح صاف پهن کنید تا خشک شود به هیچ عنوان از اتو، دستگاه بخار و غیره برای خشک کردن یا صاف کردن شال و روسری ابریشمی استفاده نکنید و در آخر برای جاوگیری از افتادن خط تا بر روی روسری یا شال ابریشمی بهتر است برای نگهداری داخل کمد از آویزهای مخصوص شال و روسری استفاده کرده و به هیچ عنوان آنها را به صورت تا شده روی هم قرار ندهید. تنوع بالا در دنیای مد سبب تولید تنوع بالای روسریهای ابریشم زیبا و شیک شده است، روسری و شالهای ابریشم در انواع و طرحهای مختلف وجود دارد.

روسری ابریشم

روسری پشمی زمستانی

روسری پشمی زمستانی هنگام انتخاب بهترین جنس برای روسری جزو گزینه‌های اصلی هستند. پشم در بین جنس‌های مختلف روسری ها رایج‌ترین نوع و طبیعی‌ترین پارچه است که از پستانداران به دست می‌آید و بدن را گرم نگه می‌دارد. روسری های باکیفیت پشمی هنگام لمس کردن بسیار لطیف بوده، قابلیت تنفس بالایی دارند و پوشیدنشان راحت است. در صورتی که روسری پشمی‌ای که از پشم باکیفیت تهیه شده است را بپوشید احساس گرما و راحتی بسیار زیادی خواهید داشت. پشم‌های بی‌کیفیت می‌توانند باعث ایجاد احساس ناراحتی و حساسیت پوستی شوند. در حالت کلی تصور می‌شود پشم برای گرم نگه داشتن است. اما نکته‌ای که در این قسمت وجود دارد این است که این پارچه به صورت طبیعی دمای بدن را تنظیم می‌کند به این صورت که در زمستان بدن را گرم و در تابستان بدن را خنک نگه می‌دارد. در صورتی که به برخی پارچه‌ها حساسیت دارید، روسری پشمی خالص امن‌ترین انتخاب برای شما است زیرا به دلیل اینکه کاملا طبیعی است منجر به حساسیت یا خارش نمی‌شود.

روسری پشمی زمستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا