رپورتاژ اگهی

با اتصالی برق در جریان زندگی ام جرقه خورد

با اتصالی برق در جریان زندگی ام جرقه خورد

همیشه به دنبال ترفندهایی بودم که چطور افراد ثروتمند موفق می شوند و دنبال هر چه که باشی آن را پیدا می کنی انگیزه شروع کار من در حوزه برق با اتصالی کابل برق محل کارم استارت خورد و از آنجا به بعد تصمیم گرفتم که روی این حوزه بیشتر متمرکز شوم و اطلاعاتم را بیشتر کردم و توانستم در این حوزه برای خودم کار کنم و به در آمد خوب برسم.

کابل برق

یکی از انواع تجهیزاتی که در بخشهای انتقال و توزیع برق استفاده می شود کابل برق مسی می باشد قیمت کابل مسی ۲*۱۶ بسته به کیفیت و نوع برند متفاوت است کابل مسی، کابلی می باشد که هادی آن دارای جنس مس است. امروزه از فلزاتی مانند مس، آلومینیوم، سرب، فولاد، نقره و غیره به عنوان هادی در تولید کابل استفاده می شود، که کابل مسی از میان آنها بیشترین کاربرد را دارد و این به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد این نوع کابل می باشد. کابل مسی به دلیل ساختار شیمیایی و فیزیکی خاصی که دارد نسبت به دیگر کابلها برتری دارد در بین بسیاری از فلزات، فلز مس بهترین رسانای الکتریکی در حال حاضر شناخته می شود این نوع فلز انعطاف پذیری زیادی دارد غلطک پذیری بالایی مس دارد برای تولید هادی مسی، به شکل میله مس را در می آورند و سپس برای این که به شکل رشته های نازک آن را در آورند، شروع به کشیدن آن می کنند.

کابل برق

کابل aux

کابل AUX به چه معناست؟ AUX مخفف Auxiliary port است این به معنای واقعی کلمه فقط یک روش ورودی صوتی اضافی است. این یک پورت سریال ناهمزمان است که رابط آن به سیگنال صوتی ورودی کمکی اجازه می دهد. این به رایانه شخصی یا دستگاه دیگری اجازه می دهد تا داده ها را در یک زمان ارسال یا دریافت کند.کابل AUX معمولاً برای دستگاه‌ های صوتی که منابع صوتی جانبی را دریافت می‌کنند، مانند پخش‌ کننده‌ های موسیقی دیجیتال یا بلندگوهای صوتی استفاده می‌شوند. دستگاه های صوتی جانبی به پورت AUX یا رسانه های دیگر مانند جک صوتی خودرو متصل می شوند. پورتهای کمکی به عنوان جکهای کمکی یا ورودی کمکی نیز شناخته می شوند.

کابل aux

کابل افشان

در مقله قبل به این موضوع پرداختیم که سیم و کابل افشان همدان چگونه توانستند به زندگی بشری راه یافته و موجب توسعه تولید شوند اما این کابلها به واقع چه هستند و چه ویژگیهایی دارند؟ کابلهای افشان در حقیقت تشکیل شده از تعداد بالایی از رشته ها نازکهادی هستند.که از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند در واقع این نمونه ها به جهت این ویژگی محبوب شان می توانند به راحتی تغیرر شکل یافته و و به شکل دلخواه شما درآیند ناگفته نمایند که این نمونه های ویژه و خاص از مقاومت فیزیکی و انتقال جریان بالاتری نسبت به سایر کابلها از جمله مفتولی برخوردار هستند.

کابل افشان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا