رپورتاژ اگهی

راهی که مرا به کسب ثروت رساند!

راهی که مرا به کسب ثروت رساند!

ممکن است که برای رسیدن به ثروت های کلان راه های زیادی باشد اما سریع ترین راه ممکن وارد شدن به کسب و کاری است که بتوان خود را از آن طریق برند کرد، بنده نیز با وارد شدن به عرصه تولید انواع تخت خواب و عرضه آن به سراسر ایران توانستم به ثروتی که در نظر داشتم دست یابم.

تخت نوزاد تاشو

امروزه با تنوعهایی که در بازار برای خرید تخت نوزاد تاشو دیده اید حتما مدل گهواره ای آن نیز مد نظر شما قرار گرفته است این تختها انواع مختلفی دارند و از با کیفیت ترین ریلهای گهواره ای در آن استفاده شده است که خراب نشود و انواع بسیاری دارد برقی و چوبی آن بیشتر استفاده می شود اکثر این تختها در برندهای مختلفی تولید می شود و ایرانی و خارجی آن در کشور در حال عرضه است.

تخت گهواره ای معمولا در کنار مادران همان حس بغل مادر را به کودک می دهد و این موضوع باعث شده تا مادر کمتر خسته شود و هنگامی که به کاری مشغول است برای خواب فرزند خود از این تخت استفاده کند.

تخت نوزاد تاشو

تخت نوزاد چوبی

رنگ این چوبها زرد مایل به قهوه ای است و در تولید تخت نوزاد چوبی وکمد نوزاد بسیار پر کاربرد می باشد. چوب درخت کاج: این چوبها در طبقه چوبهای نرم قرار دارند و از مقاومترین چوبها در کره زمین می باشند و برای تولید تخت و سرویس خواب نوزاد و نوجوان بسیار مناسب می باشند. چوب افرا: از دسته چوبهای نیمه سنگین می باشند که دارای رنگ کرم روشن می باشند. از این چوبها برای ساخت مبلمان منزل و تخت نوزاد و نوجوان بسیار استفاده می کنند.

چوب گردو: این چوبها به دلیل متراکم بودن، بسیار مقاوم و با دوام هستند اما سنگین نیستند و برای ساخت سرویسهای چوبی نوزاد و نوجوان بسیار مناسب می باشند. چوب درخت گیلاس: چوب این درختان بافت ظریفی دارند و از نوع چوبهای نیمه سخت می باشند و بسیار گران قیمت هستند و برای تولید لوازم چوبی و سرویس خواب و همچنین تشک نمدی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرند.

تخت نوزاد چوبی

تخت نوزاد دو طبقه

یک از مهم ترین نکات درمورد تخت نوزاد دو طبقه که باید به آن توجه شود مواد استفاده شده در آن است که این مواد ممکن است از هایگلاس، چوب، ام دی اف و فلز باشد اما بهترین متریال برای تخت کودک ام دی اف است که سلامت کودک شما را حفظ می کند و دچار زنگ زدگی و دیگر مشکلات همچون آفت نمی شود.

امروزه تولید کنندگان همواره در حال ساخت و تولید مدلها وطرحهای متنوع و گوناگونی از انوع تختهای نوزاد سه منظوره می باشند که می توانید شما مدل دلخواه و مناسب خود را سفارش دهید. به دلیل کارایی زیاد این تشکها در بین مردم استفاده از آنها بسیار رواج پیدا کرده است.

از این رو اگر شما هم می خواهید با یک تیر سه  نشان بزنید تختهای سه منظوره را انتخاب کنید تا هم روی آن استراحت کنید و هم از کمد آن برای نگهداری وسایل و لباسهایتان استفاده کنید برای خرید و ثبت سفارش کالا می توانید فرم سایت ما را پر بفرمایید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و شما را در خرید یک تخت چند منظوره راهنمایی کنند.

تخت نوزاد دو طبقه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا