رپورتاژ اگهی

درآمد نا محدود را با تولید انواع ترشی تجربه کردم

درآمد نا محدود را با تولید انواع ترشی تجربه کردم

به خاطر نیاز به درآمد بیشتر باعث شد من در حوزه تولید انواع ترشی های خانگی  شروع به کار کنم و به همین دلیل توانستم با قیمت مناسب و کیفیت بالا رضایت مشتری های خود را جلب کنم و خیلی زود به درآمد بالا برسم در ادامه شما را به معرفی انواع ترشی دعوت میکنم.

ترشی لیته

ضمن اینکه برای ماندگاری ترشی لیته از سبزیجاتی که کاملاً ارگانیک هستند به صورت خشک شده استفاده می شود.

البته ناگفته نماند که از لحاظ میزان خواص نیز خاصیتهای بسیار زیادی دارد و می‌ تواند درمانگر بسیاری از بیماریهای گوارشی باشد. افرادی که می خواهند اشتهای بیشتری برای خوردن غذا داشته باشند، حتماً باید این نوع ترشی را در کنار غذاهای خود استفاده نمایند.

به این خاطر که این ترشی می تواند سبب افزایش اشتها شود و در مدت زمان کوتاهی مصرف کنندگان این محصول را به وزن ایده آل برساند.

به دلیل اینکه در شهر جهرم در استان فارس بادمجان به صورت انبوه کشت می‌ شود، از آن برای تولید انواع مختلف ترشیجات نیز استفاده می گردد که معروف ترین ترشی این شهر ترشی لیته می باشد.

ترشی لیته

 ترشی

این ترشی خوشمزه برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار مناسب است و به خاطر داشتن ظاهری متفاوت و شگفت انگیز نمای فوق العاده را به پذیرایی های ما می دهد و افراد می‌توانند با توجه به ذائقه و سلیقه خود از ترکیبات متفاوتی برای تهیه آن استفاده کنند.

استفاده از سبزیجات مناسب برای تهیه این ترشی نیز لازم و ضروری است و باعث می شود تا ما بتوانیم مزه فوق العاده ای را به این ترشی بدهیم و از عطر و کیفیت آن نهایت استفاده را ببریم و البته این سبزیجات معطر به صورت لایه ای لابه‌لای ترشی ریخته می شود.

 ترشی

ترشی انبه

افرادی که دارای دیابت هستند رژیم خاصی داشته و باید برای خوردن غذاها و ترشیهای مختلف مانند ترشی انبه کال باید با پزشک خود مشورت کنند زیرا زیاده روی در خوردن ترشی انبه ممکن است باعث بالا رفتن قند آنها شده و خطرناک باشد. برخی از ترشیهای انبه به دلیل وجود موادی که قند خون را تنظیم می کند برای افراد دیابتی هم مناسب می باشد.

کاشت انبه باید در فصل پر باران کاشته شود زیرا به آب فراوانی نیاز خواهد داشت و برای کاشت نهال باید فاصله بندیها رعایت شود زیرا میوه انبه برای رشد نیاز به نور خورشید دارد و اگر به فواصل کم کاشت شود مانع از رسیدن آفتاب به میوه ها می شود.

برای اندامی مناسب باید یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید و اگر به ترشی علاقه مند هستید و به دنبال اینکه چه ترشی لاغر میکند از همه ی ترشیها استفاده نکنید و برای لاغری از ترشیهایی مانند ترشی بلوچی انبه استفاده کنید که دارای فیبر بوده و علاوه بر رساندن ویتامینها و مواد معدنی زیاد به بدن شما باعث به وجود آمدن احساس سیری در شما شود و پر خوری و گرسنگی کاذب شما را از بین ببرد. برخی از ترشیها باعث می شود که شما دچار ضعف و بی حالی شده و احساس گرسنگی کنید و غذاهای زیادی میل کنید که باعث چاقی شما می شود.

ترشی انبه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا