رپورتاژ اگهی

سریع ترین راه پولدار شدن برای همه

سریع ترین راه پولدار شدن برای همه

برای پولدار شدن باید در ابتدا با کسب و کاری درست آشنا شوید و بعد آن را یاد بگیرید و بفهمید و سپس باورکنید که می توانید پولدار شوید و راه درست درحال حاضر همین هست و درنهایت آن را به کار ببندید در آن زمان می توانید با انجام آن مانند من پولدار شوید و در این مقاله نمونه هایی از محصولاتم در زمینه انواع اره را برایتان آورده ام.

اره برقی صنعتی

دستگاه اره نواری یکی از کاربردی ترین اره برقی صنعتی مورد نیاز صنایع چوب ، کارگاه های برش کاری و صنعتی می باشد.دستگاه اره نواری باعث برش سریع قطعه شده و سرعت برش سریع تری نسبت به اره های دیگر دارند.دستگاه اره نواری به به دو صورت اره نواری افقی و اره نواری عمودی تولید می شوند که اره نواری عمودی کاربرد بیشتری در صنایع دارد.

اره نواری ها قابلیت برش های طولی و عرضی ، برش های محدب و مقعر را دارند.اره نواری از یک موتور الکتریکی پر قدرت تشکیل شده و پس از روشن شدن دستگاه ، تیغ اره بر روی دو محور فولی نصب شده در دو طرف دستگاه به گردش در آمده و عملیات برش را انجام می دهد.

تیغ اره های به کار رفته در اره نواری برای برش چوب ، فلزات ، فیبر و گوشت متفاوت بوده و اره مورد نیاز در برش هر کاری متفاوت بوده و باید از تیغ اره مخصوص همان کار استفاده شود.تیغ اره های اره نواری دارای ضخامت و عرض تیغه و طول های متفاوت بوده بر حسب برش هر قطعه و ضخامت انتخاب می شوند.

اره برقی صنعتی

اره نواری

وجود انواع دستگاه اره نواری و تیغ اره نواری در کیان صنعت و قرار دادن آنها در دسته بندی های مختلف، سهولت در انتخاب و خرید را برای مشتریان به ارمغان آورده است؛ عموم خریداران دستگاه اره نواری دستی می توانند نسبت به خرید هرگونه محصول مورد نیازشان اقدام نمایند، در صورت تمایل نیز می توانند پیش از خرید نسبت به دریافت مشاوره های تخصصی رایگان اقدام نمایند و از دانسته ها و اطلاعات تکمیلی گروه فروش کیان صنعت بهره مند شوند.

دستگاه برش اره نواری مدل BS 1018 B محصول کمپانی آلفا (ALFA) می باشد. این ماشین در گروه دستگاه های برش اره نواری افقی محوری طبقه بندی می شود. کارکرد این دستگاه به صورت دستی بوده و تنظیمات اجرایی آن به صورت دستی صورت می گیرد.

این گروه از ماشین آلات برش، بسیار کاربردی بوده و از پرفروش ترین دستگاه های برش اره نواری در ایران و در جهان هستند.

اره نواری

 اره نواری دستی

دستگاه اره نواری دستی وسیله ای بسیار کاربردی در فعالیت های صنعتی است و هزینه های خرید، نگهداری و استفاده مقرون به صرفه ای نیز نسبت به سایر محصولات مشابه دارد؛ این دستگاه جزو وسایلی است که برای برش سرد استفاده می شود، البته در ابتدا از اره نواری دستی برای برش چوب استفاده می شد، اما امروزه با پیشرفت تولید و اضافه شدن ویژگی های جدید، امکان استفاده از آن برای برش فلزات نیز فراهم آورده شده است.

با توجه به محبوبیت بالای اره نواری دستی، تولید کنندگان زیادی نیز در بازار آن وجود دارند، از این رو تنوع کالاها بسیار زیاد است و پس از خرید نیز مصرف کنندگان در رابطه با تامین قطعات، دریافت خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی دچار سختی نخواهند شد.

دیگر ویژگی های شاخص محصول مدنظر عبارت هستند از:دقت و سرعت بالا در فرایند برشکاری و سهولت جابجایی به علت ابعاد کم و وزن سبک و بهره مندی از موتوری قدرتمند و داشتن بدنه ای قوی و طول عمر بالا و دارای حالات مختلف برش کاری و اهرم برای کنترل فرایند و امکان استفاده سیار و برشکاری در اماکن مختلف را دارد.

 اره نواری دستی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا