رپورتاژ اگهی

با تجهیزات پزشکی حساب بانکی ام را پر از پول کردم

با تجهیزات پزشکی حساب بانکی ام را پر از پول کردم

یکی از محصولاتی که امروزه بازار خرید و فروش داغی دارد تجهیزات پزشکی است که در صنعت پزشکی همواره برای این محصولات تقاضا وجود داشته است، لذا من با ورود به این حوزه کارآمد توانستم یک تاجر موفق در زمینه تجهیزات پزشکی بشوم و با پر شدن حساب بانکی ام به یک میلیاردر تبدیل شدم، در این مقاله به چند نمونه از این تجهیزات پرکاربرد می پردازم.

پد الکلی

پد الکلی دارای کاربردهای مختلفی می باشد، این نوع از پدها کوچک بوده و در بسته های اساریل قرار گرفته است و امکان حمل آن راحت می باشد و به آسانی می توان آن را در کیف پول و جیب خود حمل کرد. با توجه به شرایط غیر بهداشتی و بیماریهای شدید برای اینکه بتوانیم لوازم خود را ضدعفونی کنیم می توانیم همیشه از این نوع پدها همراه خود داشته باشیم. در قدیم برای انواع پانسمان و تزریق باید از الکل و پنبه به صورت جداگانه استفاده می شده ولی امروزه با این نوع از پدها، همه کارهای پزشکی و بهداشتی رلحت و سریع انجام می شود.

پد الکلی

زیراندار بیمار

کیفیت زیراندار بیمار اهمیت بالایی دارد چراکه رعایت بهداشت و اصول مراقبتی از جمله مهم ترین دغدغه‎ های افرادی است که از بیماران یا سالمندان پرستاری و مراقبت می کنند. مشکلات حرکتی، عدم توانایی در کنترل ادرار و مواردی از این دست، سبب می شود تا سالمندان و بیماران نیاز به خدمات پرستاری و توجه و مراقبت بیشتری داشته باشند. دروشیت یا زیر انداز، محصولی است که مراقبت از سالمندان را آسان کرده و از دغدغه‎ ها و نگرانی‎های پرستاران در این باره می کاهد. دروشیت، یکی از کالاها و لوازم کاربردی در عرصه ی پزشکی و مراکز درمانی یا زیبایی است که برای آسایش و رفاه حال بیماران و همچنین برای رعایت بهداشت مورد استفاده قرار می گیرد. دروشیت از دو لایه تشکیل شده است.

زیراندار بیمار

افتالموسکوپ غیر مستقیم

دقت در اندازه گیری محصول افتالموسکوپ غیر مستقیم بسیار بالا است و درصد خطای بسیار ناچیزی دارند، به همین دلیل هم می‌ توان گفت که این نمونه دستگاه‌ ها گام بزرگی در عرصه طبابت داشته و قابلیت تشخیص قطعی از سوی پزشک را دارند، این نوع دستگاه ها تحول عظیمی در حوزه چشم پزشکی به وجود آورده اند و بیشتر پزشکان برای تشخیص دقیق برخی بیماریهای چشمی از این دستگاه استفاده می کنند. البته تشخیص برخی بیماریهای دیگر مانند تغییر درعروق مغز، تومورهای مغزی و افزایش فشار داخل جمجمه با استفاده از دستگاه افتالموسکوپ مستقیم امکان پذیر می باشد که این موارد سبب شده است بیشتر پزشکان در مطبهای خود از این دستگاه استفاده کنند.

افتالموسکوپ غیر مستقیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا