رپورتاژ اگهی

دستمالی که گردوغبار بی پولی را از زندگی ام پاک کرد

دستمالی که گردوغبار بی پولی را از زندگی ام پاک کرد

قضیه یک دستمال جادویی و چیزی شبیه به این در میان نیست بلکه قضیه به این بر می گردد که چگونه از فرصت های اطراف خود به نحو احسن استفاده کنید و به ثروت برسید همه فکر می کنند ثروت لقمه بزرگی است که افرادی مثل ما به آن نمی رسیم ولی این یک فکر اشتباه است بیایید تا شما را با بعضی از محصولات خودم آشنا کنم.

دستمال جیبی

رعایت بهداشت در حال و مکانی می تواند ضامن سلامت ما باشد و به همین دلیل دستمال جیبی یک نمونه ی کامل می باشد که می تواند این کار را برای شما انجام دهد. یکی از پرکاربردترین محصولاتی که تا به امروز در این حوزه تولید شده است همین مورد می تواند باشد که در بین دیگر نمونه های معرفی شده برتری خاصی دارد.

هر موقع که شما احساس کردید که آلودگی روز پوست شده پدیدار شد و می توانید به رفع آن اقدام کنید می توانید از این محصول استفاده کنید. شرکتهای مختلفی اقدام به ساخت دستمال و دستمال یزدی می کنند و این بسته به شما دارد که چه مدلی را بخواهید استفاده کنید و در این میان باید نکاتی را مد نظر قرار دهید و با استفاده از آنها محصولی را انتخاب کنید که بتواند سلامت شکما را تضمین نماید. محصولات بهداشتی باید به صورتی باشد که بتوانید با یکبار استفاده جوابگوی نیاز شما باشد و چون به صورت یکبار مصرف می باشند نمی توانید چندین بار از آنها بهره ببرید.

دستمال جیبی

دستمال نخی

همانطور که از نامش پیداست دستمال نخی یک تکه یا قطعه پارچه ای می باشد که به ابعاد 120 در 140 سانتی متر می باشد که در صادرات به کشور های خاورمیانه استقبال خوبی از این دستمال یزدی شده است. رنگ های پارچه یزدی از رنگ های قرمز و سفید و مشکی ساخته شده است، دستمال نخی یزدی در اصل از ابریشم بافته می شود که در روش سنتی با استفاده از رنگ های طبیعی رنگ آمیزی می کنند و سپس آن را می بافند. دستمال یزدی محصول شهر یزد می باشد که از صنایع شهر یزد به شمار می آید و امروزه دستمال یزدی از جنس ابریشم مصنوعی به بازار عرضه و صادر می شود. معروفیت این دستمال یزدی را همه از نزدیک دیده اند و اگه ندیده اید قطعا در فیلم های قدیمی و جدید به چشمانتان بر خورده است.

دستمال نخی

دستمال یزدی

با استفاده از الیاف طبیعی ابریشم و بارنگهای طبیعی مشکی، سرخ و آبی به صورت سنتی یک دستمال نرم و نخی به نام دستمال یزدی بافته می شود که خواص کاربرد و مصارف گوناگونی دارد و بسته به نوع آن با قیمتهای مختلفی میتوان خرید کرد. همانطور که از نامش مشخص است جنس اصل این دستمال متعلق به شهر تاریخی یزد است و از آنجا متولد شده است و جز اصلی ترین صنایع دستی شهر یزد محسوب می شود.

بسته به نوع نیاز در زمینه های مختلفی از دستمال یزدی استفاده می شود به عنوان مثال یکی از خواص مهم دستمال یزدی نخی بودن جنس آن است همان طور که می دانید از گیاه پنبه برای بافت پارچه های نخی در ضخامتها و گرماژهای متفاوت استفاده می شود. پارچه ها و دستمالهای نخی به دلیل داشتن خواص خیلی خوبی که دارند جز پرفروش ترین و محبوب ترین جنس پارچه در صنعت نساجی به حساب می آیند.

دستمال یزدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا