رپورتاژ اگهی

ایزوگام آتش ثروت من را روشن کرد

ایزوگام آتش ثروت من را روشن کرد

رسیدن به درآمد و ثروت فراوان نیازمند یک شروع خوب است، برای یک شروع خوب باید محصول مناسب انتخاب کرد. من توانستم با یک انتخاب هوشمندانه محصول ایزوگام را برای رونق کسب و کارم برگزینم و سرانجام به درآمد میلیاردی که می خواستم برسم.

ایزوگام اکسیر

در حال حاضر ایزوگام اکسیر، بسیار باکیفیت و پرکاربرد می باشد چرا که چسبندگی عالی به اکثر سطوح را ارائه می دهد و در آب و هوای سخت پایدار است و مانع از نم و رطوبت می شود.

همچنین با پوششی براق و بسیار زیبا می باشد که با نصب آن می توان زیبایی منحصربفردی را به مکان موردنظر ایجاد نمود. یکی از اصلی ترین نکات در یک ساختمان که باید رعایت شود، استفاده از یک عایق رطوبتی مناسب می باشد که باید دوام بسیار زیادی در سطوح مختلف داشته باشد و از آن در ساخت و سازها استفاده می شود که از مزیت مهم این کالا بشمار می رود.

لازم به ذکر است که از این کالا برای افزایش راحتی ساختمانها با استفاده در سطوحی مانند بالکن یا انباری که تصور می شود با آب در تماس هستند استفاده می شود که باید به آن توجه نمود.

ایزوگام اکسیر

ایزوگام پاسارگاد

بسیاری از افراد برای حفظ محل محل زندگی خود از رطوبت اقدام به نصب ایزوگام پاسارگاد دلیجان می کنند و و از این طریق خود را از بوب نامطبوع و حشرات مصون می دارند. در گذشته افراد قیر معدنی را با خاک رس ترکیب می کردند و برای عایق رطوبتی و ملات بندی از آن بهره می بردند. قیر از اولین موادی بوده است که در ایران باستان برای آب بندی از آن استفاده می کردند چرا که حرارت پذیر بوده و قدرت چسبندگی بالایی داشته است.

در گذشته افراد برای مصون بودن از باران سقفهای خود را به صورت شیب دار با کاهگل می ساختند و ترکیب کاه و گل باعث می شد که رطوبت به داخل نفوذ نکند و سقف ترک برندارد. اوایل دهه 50 یکی از شرکتهای تولیدی با استفاده از نیروهای متخصص اروپایی اقدام به تولید الیاف شیشه برای عایق رطوبتی کرد و این روشی مقرون به صرفه محسوب می شد.

ایزوگام پاسارگاد

ایزوگام پلیمری دو لایه

معمولا ایزوگام پلیمری دو لایه که به صورت پلاستیکی و طرح دار تولید می شود یکی از مناسب ترین عایقهای رطوبت و ضد آب ساختمانها به شمار می رود که می تواند از بنا در برابر خیسی و رطوبت محافظت کند و عمر ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد. در گذشته برای این کار از گل و کاه و خاک استفاده می کردند که این کار دوام موقت و پایینی داشت به صورتی که هر ساله باید این عایق بندیها صورت می گیرفت و به دلیل آن که خانه ها و بناها گلی بودند. با یک لایه روکش گل و کاه سقف خانه عایق بندی می شد تا بارش برف و باران سبب نفوذ آب به درون خانه نشود و پس از چند بار بارش برف و باران کاه و گل قدرت و عایق بندی خود را از دست می دادند.

ایزوگام پلیمری دو لایه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا