رپورتاژ اگهی

با این ترفند در راه ثروت رقیبی ندارید

با این ترفند در راه ثروت رقیبی ندارید

یکی از روش ها و ترفندهای شخصی من برای کسب درآمد در کمترین زمان وارد شدن به عرصه معاملات نخ و پارچه بود که علاوه بر رفع نیازهای قشر عظیمی از جامعه به سود بسیار خوبی نیز در این صنعت دست پیدا کردم.

نخ پلی استر پنبه

در دنیای مد انواع مدلهای نخ پلی استرپنبه  تولید شده که هر کدام دارای خواص و کاربردهایی بوده نخ پنبه، مکرومه و مدلهای صنعتی برای نمونه های متعدد پارچه و دوخت استفاده می شود. این نخها دارای ضخامتهای متعدد و کاربردهای مختلف بوده که با توجه به نیاز افراد خریداری و به کار گرفته می شوند. معمولا در کارخانه های ریسندگی با استفاده از بهترین دستگاه ها سعی بر تولید نمونه های با کیفیت و درجه یک با بهترین متریال روز دنیا را دارند.

نخ پلی استر پنبه

خرید پارچه اسپان باند

توزیع و خرید پارچه اسپان باند سه لایه در رنگ بندی‌ های متنوع صورت می گیرد و از طرفی می توان آنها را با گرماژ گوناگون هم به دست آورد، ضمن این که مشاهده می کنیم در عرض های مختلف در اختیار تولیدی ها و همچنین گروه های تجاری قرار داده می شوند، به هر حال فروشنده پارچه اسپان باند، محصولات را عمده پخش کرده که به این صورت قیمت پارچه مشکی و یا سایر رنگ های دیگر ارزانتر تمام می شود. اگر بخواهیم دلیل این امر را بگوییم، برمی گردد به وجود شرکت های تولیدی مختلف که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند. قیمت پک جنرال ها در بازار اغلب از طریق لیست قیمت ها ارائه می گردد که بالاترین و پایین ترین نرخ را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

خرید پارچه اسپان باند

دستکش نسوز سیتریو

یکی از دستکشهای پرکاربرد حرارتی که جهت جلوگیری از صدمه دیدن دست در حین انجام کار با اتو و انواع دستگاه های پرخطر حرارتی استفاده می شود. دستکش نسوز سیتریو می باشد این محصول از الیاف مرغوب پلی اکریلیک ضد حرارت ساخته شده است که از انتقال گرما و حرارت به دستهای شما به هنگام کار جلوگیری به عمل می آورد. امروزه کاربرد فراوان این نوع دستکش همچون دستکش برزنتی جوشکاری تقاضای بالای افراد برای خرید این محصول موجب تولید انبوه آن گردیده است. بخشی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می گردد و صادرات این نوع دستکش با رونق فراوانی همراه بوده است از این رو تجارت این محصول با رشد و موفقیت چشمگیری مواجه شده است.

دستکش نسوز سیتریو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا