- مهاجم هلندی پرسپولیس به کیروش معرفی شد
- رژه یگان های محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
- هویت فرد ضارب سلمان رشدی اعلام شد
- شهرخبر – رقابت پرسپولیس، مس رفسنجان، فولاد و ذوب آهن ادامه دارد
- علی پروین عزادار شد
- تمام راههای استان کرمانشاه باوجود بارش برف باز و تردد در آنها جریان دارد
- تلآویو برای پوشش ضعف گنبدآهنین، سامانه لیزری تولید میکند
- پیشبینی بورس امروز / جاماندگان سهام عدالت بخوانند
- عصبانیت استکبار از عملگرایی دولت سیزدهم
- ایجاد ۱۹ هزار و ۵۵۰ شغل در گیلان/ ۶۳ درصد از تعهدات اشتغال استان عملیاتی شد
- قرار گرفتن بنجامین ششکو زیر ذرهبین استعدادیابهای منچستریونایتد
- فتحاللهزاده به من حکم بدهد؛ پولها را از هر کسی که باشد میگیرم/ به افتخاری گفتم برای اجرای حکم شلاق من بلیت فروشی کنید!
- مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ وجود ندارد
- افکار قدرتمند مرا به راه ثروتمندی هدایت کرد
- ماکرون: با پوتین رایزنی میکنم/ تأکید «بایدن» بر مقابله با روسیه
ققنوس میتسوبیشی به خط تولید برگشت / عکس
به گزارش آنلاین بلاگ
وضعیت مالی میتسوبیشی در حال حاضر تعریفی ندارد، اما احتمال عرضه مجدد میتسوبیشی اکلیپس همواره امید را در دل طرفداران این خودرو زنده نگه داشته است. میتسوبیشی اکنون بخشی از اتحاد سهگانه با رنو و نیسان است و از پلتفرمهای اشتراکی بهره میبرد؛ مسالهای که میتواند هزینه تولید یک خودرو جدید را کاهش دهد؛ چرا که نیسان زد هم اکنون به عنوان یک کوپه مدرن آماده عرض اندام در بازار است .
میتسوبیشی اکلیپس یکی از مدلهای کوپه این برند ژاپنی بود که در سال ۱۹۸۹ رونمایی شد. این خودرو یک کوپه دو در با قیمت مناسب بود که مطابق استراتژی بازاریابی ژاپنیها عمل میکرد و هدف آن به چالش کشیدن خودروهای کوپه گرانتر آمریکایی و اروپایی بود.
بیشتر بخوانید:
ساخت مسیریاب دقیقتر از جی پی اس با یک ساعت اتمی!
سرمایهگذاری عجیب اروپا در توسعه علمی | رقمی که هوش را از سر میپراند!
عکس | رفتار شباهت آمیز این حیوان با انسان باعث شگفتی دانشمندان شد!
چهار نسل از میتسوبیشی اکلیپس در فاصله سالهای ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۲ به تولید رسیدند. نسخههای معدودی از نسل چهارم این خودرو نیز به بازار ایران راه یافتند. این نسل طی سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ به تولید رسید و از این رو شانس واردات به ایران را داشت.
همانند بسیاری از سدانها و خودروهای اسپرت کوپه، میتسوبیشی اکلیپس نیز قربانی رویه تولید شاسی بلندها شد. این خودرو از خط تولید میتسوبیشی کنار رفت تا یک شاسی بلند یا کراساوور جایگزین آن شود. حتی میتسوبیشی سعی کرد تا این مدل موفق را در قالب یک کراساوور به زندگی باز گرداند. میتسوبیشی Eclipse کراس نسخه بازآفرینی شده از این خودرو بود که حتی در ایران نیز رونمایی شد. با این حال مشتریان از نسخه کراس Eclipse استقبال نکردند، چرا که این خودرو هیچ شباهتی به مدل کوپه افسانهای میتسوبیشی نداشت. در نهایت تولید اکلیپس کراس در سال ۲۰۲۱ متوقف شد.
میتسوبیشی اکلیپس، نسخهای دیگر از نیسان Z
طراحان و علاقمندان به میتسوبیشی اکلیپس، نسل جدید این خودرو را با استفاده از قدرت تخیل و نرم افزارهای طراحی به تصویر کشیدهاند. با توجه به الگوی طراحی نسلهای قبلی، آنها احتمال میدهند که نسل پنجم این خودرو به جلوپنجره ذوزنقهای بزرگ به همراه چراغهای کوچک مجهز باشد. نمای جانبی این خودرو ساده خواهد بود اما در نمای عقب شاهد چراغهای اسپرت با طراحی L مانند هستیم.
در حال حاضر میتسوبیشی این پتانسیل را دارد که با بهرهگیری از همکاری خود با نیسان، نسل پنجم میتسوبیشی اکلیپس را براساس نیسان Z جدید تولید کند. نیسان Z در حال حاضر به موتور شش سیلندر با دو توربوشارژر مجهز است که حداکثر ۴۰۵ اسببخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. گیربکسهای شش سرعته دستی یا نه سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخها را برعهده دارند. در صورت عرضه نسل پنجم میتسوبیشی اکلیپس به بازار، این خودرو از مشخصات فنی مشابهی بهره خواهد برد. هرچند امکان عرضه آن در قالب الکتریکی نیز وجود دارد.
۵۸۳۲۱
- قیمت رانا پلاس در کاخانه و بازار +جدول
- فعالیتهای زمینشناسی و اکتشافی کشور نیازمند اعتبارات پایدار و قابل اتکا است
- استخدام کارگر خدمات بار با بیمه تکمیلی در شرکت خدمات فرودگاهی همراه کوشاکیش
- شهرخبر – دلار از تحلیلهای فنی خط خورد
- شهرخبر – جدیدترین آمار وضعیت بازار خودرو در ایام نزدیک عید ! / چند بخریم خوبه ؟!
- چگونه از "ناخدا" ارز درمانی بگیریم؟
- استخدام کارمند فروش و بازاریابی (تجهیزات پزشکی) با بیمه در تهران
- دلار از ۷۱ روبل گذشت
- فعالیتهای زمینشناسی و اکتشافی کشور نیازمند اعتبارات پایدار و قابل اتکا است
- استخدام حسابدار با بیمه و پاداش در یک شرکت معتبر در خراسان رضوی