رپورتاژ اگهی

آخرین وضعیت ترددها در جاده های منتهی به مرز مهران

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیان فر صبح امروز در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از مدت دو سالی که کشور درگیر بیماری کرونا بود، به لطف خدا و آقا امام حسین (ع) امسال زائران بسیار مشتاقانه و عاشقانه به دیار کربلا سفر کردند.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که در خدمت رسانی به زائران اربعین مد نظر قرار دارد بحث تسهیل در ترددها است، به گونه‌ای که ترددها به صورت رفت و برگشت در راه‌های مواصلاتی ما جریان داشته باشد و ما شاهد هیچ گونه انسدادی در راه‌ها نباشیم.
وی ادامه داد: در مسیر ایلام به مهران به نسبت سال ۹۸ تغییرات زیادی صورت گرفته و به همین خاطر تصادفات رخ به رخ که در سال‌های گذشته وجود داشت، کاهشی شده است.
بیش از ۱۱۰ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا عنوان کرد: فقط مسیر ۸ کیلومتری منطقه کنجانچم که هنوز به صورت دوطرفه اداره می‌شود، بیشترین مشکلات چند روز اخیر هم مربوط به این منطقه بود و بعضاً محدودیت‌های مقطعی در این محور انجام دادیم.
وی افزود: به دلیل نزدیکی مهران به کربلای معلی و اینکه امکانات عراق نیز بیش از سایر مرزها در مهران است، تقریباً ۵۵ درصد زائران متقاضی عبور از مرز مهران هستند.
هادیان فر اضافه کرد: ۳۳ درصد ترددها در مرز شلمچه، ۱۰ درصد مرز چذابه و ۳ تا ۴ درصد مرز خسروی بوده است، لذا تمام تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی این بود که راه برای ترد زائران تسهیل شود.
وی بیان داشت: تا امروز بیش از ۱۱۰ هزار خودرو را در شهر مهران پارک شده است، شرایط مهران کاملاً اشباح شده و مملو از خودرو است یعنی هیچ فضایی برای پارک خودرو وجود ندارد ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: برگشت زائران از روز جمعه شروع شده، توصیه ما به زائرانی که در حال برگشت به مقاصد و شهرهای خود هستند این است که نهایت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند و حتماً در طول مسیر استراحت و خواب کافی را داشته باشند.

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا