رپورتاژ اگهی

با اینترنت و کسب درآمد آینده خود را بسازید

با اینترنت و کسب درآمد آینده خود را بسازید

امروزه اکثر افراد علاقه‌مند به دنیای وب و یا کارمندانی که در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت هستند ما به شما کمک خواهیم کرد به درآمد بالا دست پیدا کنید.

تیغ جراحی اتاق عمل

برای شناخت انواع بسته بندی تیغ جراحی حرفه ای و ماسک جراحی در این مقاله ما را همراهی کنید از آنجا که این محصولات به دو قسمت دائمی و یک بار مصرف تقسیم می شوند بسته بندی انها نیز متفاوت است برای مثال انواع یکبار مصرف در پاکتهای مربع و مستطیل شکل و تقریبا مانند پاکتهای تیغ معمولی بسته بندی می شوند. تیغ از انجا که با چاقو فرق دارد و آن هم در جدا شدن می باشد یعنی چاقوی جرای یکدست و ثابت است اما تیغ از دو قسمت تبغ و دسته تشکیل شده که از بکدیگر جدا می شوند. در بهضی مواقع از تیغ در صنایع یک بار مصرف نیز استفاده می شود تیغهای یکبار مصرف بلافاصله بعد از استفاده دور انداخته می شوند  دیگر کارایی ندارند. کلیدی ترین تیغ جراحی اسکالپل یا بیستوری نام دارد که بیشترین استفاده را در اتاق عمل دارد.

تیغ جراحی اتاق عمل

دوغ محلی

برای اغلب افراد پیش آمده است گه گرمازده یا دچار مسمومیت اندک غذایی شده باشند، در این صورت نوشیدن یک لیوان یا دو دوغ محلی گازدار سرد می تواند مشکلشان را برطرف نماید، چرا که دوغ گازدار به علت گاز دار بودن همانند نوشابه عمل می کند و چون از خانواده لبنیات می باشد بسیار بهتر از نوشابه است. دوغ گاز دار محلی از ماست ترش تهیه می شود، و ترش بودن ماست علت گاز دار شدن دوغ محلی می باشد به همین جهت است که دوغ محلی گاز کمی طعم ترش می دهد.

دوغ محلی

پنیر تبریز خانگی

امروزه در استان آذربایجان شرقی و در شهر زیبای تبریز، مردم لیقوان و تبریز اقدام به تولید پنیر تبریز خانگی می کنند که کیفیت و طعم آن بی نظیر می باشد، کارخانه های تولید پنیر تبریزی و لیقوان امروزه اقدام به تولید همان پنیر خانگی با کیفیت و خوش طعم کرده اند که می توان پنیر لیقوان را به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول پنیر لیقوان اعلا یا سوپر لیقوان می باشد که دارای بافت با سوراخهای کمتری نسبت به بقیه مدلهای پنیر لیقوان است و با برش دادن به تکه های زیاد تقسیم یا خرد نمی شود، از شیر تازه به دست می آید که شیر خالص گوسفندی می باشد.

پنیر تبریز خانگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا