رپورتاژ اگهی

فروش طناب پلاستیکی اصفهان

فروش طناب پلاستیکی اصفهان

انسان بعد از کشف پلاستیک زندگی را دگرگون کرد و همواره در تمامی حوزه ها از آن بهره می برد نفت فقط در سوخت نقش ندارد بلکه امروزه با نفت می توان هر اشکالی را مقاومت و استحکام گوناگون تولید کرد و در ساخت طناب پلاستیکی ورزشی، ماهیگیری، و حتی کشاورزی جزوء مواد اولیه محسوب می شود پلاستیک یکی از مشتقات نفتی است و با آغاز تولید پلاستیک بشر توانست با هزینه کمتری جوابگوی جامعه بشری باشد.

همانطوری که در مطالب مقاله شرکت آراد برندینگ اشاره کردیم طناب ضخیم پلاستیکی یکی از پرکاربردترین در صنایعهای مختلف است که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار می دهد.
فروش طناب پلاستیکی اصفهان
عواملهایی هستند که برای دوام این محصول بسیار تاثیر گذار است که می توان به ساختار طناب، قطر طناب، میزان کشش طناب، مکان استفاد از طناب ساختار طناب بسیار مورد اهمیت قرار دارد.
نقطه ذوب این محصول بين ° ١٣٥ تا ٢٦٠ درجه سانتیگراد می باشد که قابل آتش گرفتن نیستند.
برای تولید طناب پلاستیکی باید یک کارگاه راه اندازی کرد که این تولیدی باید تجهزات نظیر جرثقیل برقی، انکوباتور بهداد، دستگاه دسته بندی، اکسترودر، دستگاه کلاف کن، دستگاه دسته بندی و دستگاه بافنده داشته باشد.
با ما توجه به نیازهای مشتری انواع طناب را با میزان تقاضای مشتریان تولید می کنیم تا شما مشتریان محترم بتوانید هر طناب پلاستیکی را با نوع کاربردی که می خواهید انجام دهید از طناب استفاده کنید این محصول را سفارش دهید.

طناب پلاستیکی اصفهان

طنابها از در هم پیچیده شدن تعدادی طناب باریک به وجود می آید و تعداد زیادی از رشته های طناب را به یکدیگر متصل کرده و طناب مقاوم را تولید می کنند.

دوام و ماندگاری طناب پلاستیکی بسیار بیشتر از طنابهای طبیعی می باشد و مقاومت آنها نیز بسیار زیاد است و به راحتی دچار پارگی نمی شود و هنگامی طناب مصنوعی خیس شود مقاومت آن چندین برابر می شود و بسیار کم تر به نسبت طناب های طبیعی جمع می شوند برای بکسل کردن از طناب های پلاستیکی استفاده می شود زیرا کشش آنها بیشتر از نوع طبیعی می باشد و تحمل کشیدن وزن زیاد را دارد.

طناب پلاستیکی اصفهان
مدلهای متنوعی از طناب پلاستیکی اصفهان وجود دارد که یک نوع آن طبیعی می باشد و از پنبه و یا الیافهای طبیعی درست شده است که برای طبیعت نیز مضر نمی باشند اما نوع دیگر از طناب از نوع مصنوعی می باشد که از مواد شیمیایی و پلاستیکی تولید شده است.

برای تولید طناب پلاستیکی از الیاف مصنوعی استفاده می کنند و در کارخانه های کشور با استفاده از مواد شیمیایی پلاستیکی تولید می شود و در ساخت آن از چندین الیاف مصنوعی پیچیده استفاده می کنند تا ضخامت آن بیشتر شود و استحکام آن نیز بیشتر می شود.

فروش طناب پلاستیکی

در خصوص طناب های پلاستیکی باید خدمت تان عرض کنیم که مواد تشکیل دهنده ی این نوع طناب به گونه ای می باشد که در برابر انواع مواد شیمیایی نیز مقاوم است و به راحتی دچار خرابی نمی شود و در رنگهای سفید، زرد، قرمز و غیره تولید می شود و ظاهر آن نیز زیبا است.

حمل و نقلهای دریایی بیشترین استفاده و کارایی را از طناب پلاستیکی دارند و این محصول به دلیل اینکه بر روی آب شناور باقی می ماند بهترین انتخاب برای دریا نوردان و ماهی گیران می باشد و بسیاری از غریق نجات ها از این نوع طناب استفاده می کنند.
فروش طناب پلاستیکی
طنابها بر سه درجه تولید، دسته بندی می شود که با توجه به مواد اولیه آن درجه بندی می شود که در ادامه به آنها پرداخته و در خصوص نحوه مراجعه به مراکز فروش طناب پلاستیکی توضیحات لازم را ارئه خواهیم داد.
طناب درجه یک که شکل ظاهری بسیار شفاف و رنگ براقی دارد از مواد اولیه درجه یک پتروشیمی تولید می شود. برای تعیین طناب درجه دو، از مواد اولیه درجه دو که از بازیافت نایلون و پلاستیک تولید شده ساخته می شود و طناب درجه یک و نیم از ترکیب مدل درجه یک و دو تولید و دارای شفاف کمتری دارد.
یک سوالی مطرح می شود که چطور طنابهای درجه یک و دو را از هم تشخیص دهیم برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت طناب درجه یک شکل ظاهری براق و شفاف تری نسبت به طناب درجه دو دارد و طناب درجه دو شفافیت کمتری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا