رپورتاژ اگهی

من درحوزه  آجر هدف و رویاهای خود را شناختم

من درحوزه  آجر هدف و رویاهای خود را شناختم

با هدف های رویایی و خیالی خود هیچ موقع فکرش را هم نمیکردم در کاری موفق شوم. اما من توانستم با ذهن خلاقم در حوزه انواع آجرها فعالیت داشته باشم و درآمد میلیاردری بدست آورم. حال چندنمونه را باهم بررسی کنیم.

 آجر نسوز رستیک

نوع دیگری ازآجر رستیک به چه شکل است که از آن ها در گوشه های دیوار استفاده می شود که دغدغه های بسیاری از طراحان داخلی و خارجی ساختمان را حل نموده است و با شکل زیبایی که دارد نمای خیره کننده ای نیز به ساختمان می دهد. از طرفی با استحکام و مقاومت بالایی که این اجر نما را خاص می‌کند باعث شده که کاربردهای بسیار زیادی در انواع قسمت های ساختمان نیز داشته باشد مانند دیوار داخلی نمای بیرونی ساختمان اتاق خواب پذیرایی آشپزخانه که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. بسیاری از طراحان برای زیبا کردن دیوارهای شومینه و نمای پشت تلویزیون به دیوار آشپزخانه از این نوع آجر استفاده می کنند اجرای آجر نمای رستیک در نمای بیرونی با سبک سنتی در سال های اخیر بسیار رواج یافته است همچنین آجر رستیک ال برای دور پنجره ها و کنج دیوارها کاربرد بالایی دارد که جلوه ویژه ای به ساختمان می بخشد.

 آجر نسوز رستیک

آجر نسوز ساختمان

به انواع خشت هایی که  در نمای ساختمان استفاده می شود آجرنما گفته می شود آجر نسوز ساختمان نوعی آجر مدرن به شمار می آید که در سالهای اخیر در نماهای ساختمانی استفاده می شود و از لحاظ کیفیت جزو بهترین نوع آجرها شناخته می شوند. این نوع آجرها ابتدا مورد مصارف صنعتی، پاتیل ها و کوره های ذوب قرار داشت اما با گذشت زمان توانست نظر طراحان ساختمانی را به خود جلب کند و در نماهای داخلی خارجی ساختمانها مورد مصرف قرار گیرد. مهمترین ویژگی این نوع آجرها مقاوم بودنشان در برابر حرارت و تغییر دما و مواد شیمیایی می باشد به همین علت از آنها  به عنوان پوشش درونی کوره های صنعتی و شومینه های خانگی و هر جا که دمای بالایی داشته باشد استفاده می گردد.

آجر نسوز ساختمان

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید به شکل های مختلفی وجود دارد و انواع آن ها به صورت شاموتی، آلومینیومی، آجر سبک، آجر آلومیناکربن و غیره عرضه می‌ شوند تمامی این آجر ها تولید شده در کشور خودمان هستند، این آجر ها در فصل سرد سال گرما را در خود حفظ کرده و در فصل تابستان نیز با دیگر وسایل تبادل گرمایی دارند. این محصولات با توجه به گزینه های متعدد بند کشی می‌ شوند و می‌ توان با کمک دوغاب سیمان بندکشی شود و یا این که برای فضای بین آن ها به روش های خشک و از انواع ورق های گالوانیزه کمک گرفته می‌ شود که بسیار گران تر هستند آجر نسوز یکی از بهترین انواع آجر ها بوده که برای تولید بهتر آن ها باید خاک رس تسویه شود و حرارت زیاد باشد، هر چه حرارت بیشتر باشد و آن ها بیشتر پرس شوند این محصولات از کیفیت بیشتری برخوردار خواهند شد. ضخامت این محصولات حدود دو و نیم سانت بوده و ابعاد آن ها به صورت ۷ در ۲۸ می باشد در هر متر حدود ۵۲ عدد آجر به کار برده می شود و با زیبایی زیادی که دارند باعث استحکام ساختمان ها می شوند در مقابل آتش سوزی و حرارت از کیفیت ویژه‌ ای برخوردار هستند.

آجر نسوز سفید

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا