رپورتاژ اگهی

با این پودرها ذهنم را ساختم

با این پودرها ذهنم را ساختم

همانطور که می دانید پودرهای ارگانیک در سلامتی بدن نقش مهمی دارند و من که از کودکی به تغذیه سالم عادت کرده بودم ذهن سیالی داشتم و زمانی که تصمیم به انتخاب شغل داشتم با خود گفتم چه محصولاتی بهتر از این پودرهای خوراکی و مقوی که تا این اندازه برای من مفید بوده اند و پس از مدتی توانستم یکی از صاحبان برند در این زمینه شوم.

پودر بادام زمینی

پودر پروتئین بادام زمینی حاوی پروتئین گیاهی ، فیبر و اسیدهای چرب ضروری است و یک میان وعده عالی ، مقوی و سالم برای افراد ورزشکار و غیر ورزشکار محسوب می شود که می توان همراه با آب یا شیر کم چرب و یا حتی مخلوط با قهوه و… آنرا مصرف کرد. پودر بادام زمینی دارای حداقل چربی و آنهم چربی های ضروری و مفید است .

مصرف بادام زمینی در بدنسازی می تواند كارایی زیادی داشته باشد. بسیاری از ورزشكاران رشته بدن سازی از خوردن بادام زمینی غفلت می کنند بادام زمینی می تواند موجب به وجود آوردن نتایج شگفت آوری در رشته بدنسازی شود. بادام زمینی سرشار از پروتئین و آمینو اسیدهای عضله ساز و چربی های خوب است. ورزشكارانی كه یک ساعت پس از تمرین بدن سازی از بادام زمینی استفاده می كنند رشد زیادتری را در این رشته تجربه می كنند. این دانه می تواند در دوران دشوار رژیم غذایی و چربی سوزی از عضلات شما به خوبی مراقبت كند و نمی گذارد كه عضلات شما تحلیل برود.

پودر بادام زمینی

پودر سنجد

پودر سنجد یکی از مقوی ترین ها در نوع خودش می باشد که می تواند برای پیشگیری از بیشتر بیمار ها شود. سنجد بومی آسیا غربی و مرکز و افغانستان و از جنوب روسیه و قزاستان تا ترکیه و ایران می باشد و سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها، آلکالووید هاف فلاونویئد ها و انواع ویتامین ها مثل ویتامین B1 و ویتامین C و مواد معدنی، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن منگنز می باشد. خوردن پودر سنجد برای افزایش ایمنی بدن کمک می کند. شما می توانید پورد سنجد را با شیر یا آب میل کنید. اگر دچار بیماری پوکی استخوان هستید و یا می خواهید از ابتلا به آن پیشگیری کنید بهتر است روش ها و درمان های شیمایی را کنار گذاشته و با استفاده منظم از پودر سنجد به آسانی بیماری و سایر درد های خود را بهبود ببخشید.

پودر سنجد

پودر قاووت

قاووت، که در لهجه کرمانی به آن قُووِتو و در بعضی از لهجه‌ها قُوَّتو، قُویت یا قُبیت و در گویش چهاردولی به آن قاوییت می‌گویند، پودر قاووت از سوغاتی‌های کرمان است که قدمتی طولانی دارد. با توجه به ترکیبات موجود در قاووت، این سوغات مغذی شیرین می‌تواند منبع خوب اسیدهای چرب غیراشباع و ترکیبات ضداکساینده باشد. در سال‌های اخیر به دلیل وجود ترکیبات مغذی شامل استرول‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، ترکیبات فنولیک و … در بخش‌های مختلف گیاهان دارویی و مغزی‌ها و تأثیرات مفید آن‌ها بر عملکرد قلب و عروق بدن، به خصوص در افراد با ریسک بالای بیماری‌های قلبی، توجه ویژه‌ای به مصرف این گونه مواد غذایی معطوف شده‌است.

ترکیبات پلی فنولی گروه بزرگی از مواد طبیعی گیاهی می‌باشند که معمولاً در میوه‌ها، سبزی‌ها، برگ‌ها، آجیل‌ها، دانه‌ها، ریشه و سایر قسمتهای گیاه دیده می‌شوند ترکیبات فنولی با داشتن خاصیت ضداکسایشی و ضدرادیکالی می‌توانند نقش مهمی در حفظ کیفیت مواد غذایی و سلامتی انسان ایفا نمایند.قاووت در واقع و به طور خلاصه یک بمب انرژی محسوب میشود. میتوان قاووت را به عنوان صبحانه میان وعده یا وعده پایانی شب میل نمود.

پودر قاووت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا