رپورتاژ اگهی

با بادمجان صاحب بنز بشوید

با بادمجان صاحب بنز بشوید

افراد ثروتمند نمیدانند چقد سرمایه دارند چون پول های خود را در قسمت های مختلف سرمایه گذاری کرده اند. اما افراد عادی این طرز فکر را ندارند چون پول های خود را در یک جا جمع آوری میکنند. من با ایده گرفتن روش های افراد ثروتمند توانسته ام در زمینه بادمجان سرمایه گذاری کرده و به درآمد برسم. این مقاله در مورد بادمجان صحبت کرده و به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

بادمجان خشک شده

به همان اندازه که علم و جامعه پیشرفت می‌ کند بیماریهای نیز زیاد تر می شوند و اگر انسان به شناخت کامل خواص انواع گیاه و بادمجان خشک شده میوه برسد می‌ تواند از بسیاری از بیماریها پیشگیری کند که از آن جمله بادمجان خشک می باشد که قیمت خرید آن با توجه با فواید آن گران نمی باشد پس می توانید آن را به راحتی در برنامه غذایی خود بگنجانید. اگر می خواهید انرژی خود و سطح هموگلوبین خون را افزایش بدهید می ‌توانید از بادمجان که منبع غنی آهن و مس است استفاده کنید که درمان موثر برای فقر آهن می باشد و در نتیجه از بیماریهایی همچون سردرد افسردگی ضعف و اختلال شناختی پیشگیری ‌کنید. از ویتامینهای ضروری و لازم برای سلامت نوزاد و کودکان ویتامین آ، کلسیم و فولات هست که به طور فراوان در بادمجان یافت می شوند پس هم مادران باردار و هم مادران شیرده باید آن را در برنامه غذایی خود داشته باشند.

بادمجان خشک شده

بادمجان سفید

بادمجان سفید خوراکی،از نظر فنی میوه‌ است که معمولاً به عنوان سبزی هم شناخته می‌شود و از همه جنبه‌ها، به جز رنگدانه، شبیه بادمجان بنفش است بادمجان سفید در دو گونه خوراکی و غیر خوراکی وجود دارد. طعم: بادمجانهای سفید از نظر طعم تلخ تر، خامه ای تر و متراکم تر هستند طعم آنها کمی لطیف تر از بادمجان بنفش است و این تفاوت ها کاملاً ظریف و کوچک است بادمجان سفید از نظر طعم به حدی شبیه بنفش است که می توان آنها را در هر دستور غذایی جایگزین کرد. ناسونین، یک ماده شیمیایی گیاهی موجود در بادمجان است که با آهن بدن متصل شده و آن را از سلول ها خارج می کند.این فرآیند که به عنوان کیلاسیون آهن شناخته می شود، ممکن است برای افرادی که آهن زیادی در بدن خود دارند مفید باشد در همین حال، افرادی که سطح آهن پایینی دارند، نباید مقادیر زیادی از غذاهای حاوی ناسونین مصرف کنند.

بادمجان سفید

بادمجان سیاه

این اغذیه خوشرنگ از مناسب ترین وعده های غذایی می باشد که در داخل کشور خودمان طبخ می شود بادمجان سیاه یعنی به هر حال آن را یکی از لذیذترین تولیدات ایرانی به حساب می آورند. دو منطقه قزوین و شیراز از تولید کننده های اصلی می باشند که هرکدام با یک روش خاص این محصول درجه یک را تهیه می کنند. ز طرفی ارزش درمانی همین وعده غذایی بسیار بالا می باشد چون ترکیبات سالم و پرخاصیتی در آن به کار رفته اند. املاح معدنی فیبردار در این محصول بسیار زیاد هستند و همین عناصر قدرت خوبی را برای رفع بیماری ها و مقاوم کردن بدن دارند.با چنین وعده های خوشمزه ای تمام قسمت های بدن قدرتمند می شوند و حتی اگر مصرف کنندگان در خوردن آن ها زیاده روی کنند اصلا با درد شکم روبرو نمی شوند. در واقع چون ترکیبات اصلی این پلوها شامل محصولات گیاهی هستند پس گوارش آن ها راحت تر است و حتی نفخ هم پیش نمی آید.

بادمجان سیاه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا