رپورتاژ اگهی

توت فرنگی وحشی گلخانه ای

توت فرنگی وحشی گلخانه ای

در شهرهای مختلف مراکز عرضه مصولات کشاورزی درجه یک بصورت عمده فله وجود دارد و در شهر تهران نیز تعداد زیادی مرکز خرید برای عرضه مستقیم توت فرنگی وجود دارد.
توت فرنگی طبیعی سالی یکبار به دست می آید که بصورت گسترده از طریق کانالهای ارتباطی شهرهای مختلف توزیع و پخش می شود.
بطور معمول زمانی که توت فرنگی از باغات جمع آوری شد در مراکز استان بصورت عمده به خرده فروشان شهری تحویل داده می شود و آنها این محصول تازه را به مشتریان خانگی عرضه می کنند.
در طبیعت تعداد زیادی توت وجود دارد که با نامهای متفاوت در بازار عرضه می شوند و فقط برخی دارای طعم خوب بوده و قابل مصرف می باشند و توت فرنگی همانطور که در سایت آراد برندینگ به تفصیل گفته شد دارای خواص زیادی برای بدن انسان می باشد.
توت فرنگی وحشی گلخانه ای
توت فرنگی دارای ویتامین C فراوان بوده و بخاطر داشتن فیبر زیاد از ارزش غذایی بالایی بهره مند بوده و بخاطر دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان می تواند از بروز پیری زود رس جلوگیری کند رادیکالهای آزاد پوست را از بین ببرد و کمک به نوسازی دوباره آنها کند.
معمولا توت فرنگی بعد از تامین نیاز مصرف کنندگان خانگی می تواند جهت تولید شیرینی و دسر بکار برده شود و تولید کنندگان مواد غذایی جهت طعم دادن به محصولات تولید شده و برای تزئین کیک از این میوه تازه استفاده می کنند.
باتوجه به حجم محصول تولیدی که هر سال بصورت یک دفعه بدست می آید در مراکز فروش سعی می شود که بسرعت این محصول را در بازار عرضه کنند و افرادی که در حوزه تولید مربا و کنستانتره طبیعی توت فرنگی فعالیت دارند از این فرصت استفاده می کنند تا خرید زیادی برای خط تولید کارخانه خود تهیه نمایند.

توت فرنگی وحشی

توت فرنگی وحشی در صنایع مختلف غذایی نظیر تولید ژله، بستنی و مربا مورد استفاده قرار می گیرد که طعم فوق العاده به آنها می دهد.
آشپزهای سراسر دنیا در تهیه دسرها و پیش غذاهای خود از توت فرنگی استفاده می کنند و همچنین می توان این میوه را به صورت عادی برای بر طرف کردن نیاز بدن به مواد مغذی استفاده کرد و از اثرات آن بهره برد.
این میوه را می توان از اندازه کوچک و آبدار بودن آن تشخیص داد و همچنین رنگ قرمز بسیار جذاب آن را متمایز کرده است.
این میوه دارای طعم عالی بوده که به سرعت روی زمین رشد کرده و گسترش پیدا می کند، توت فرنگی وحشی دارای براقیت بی نظیر، برگهای سبز با لبه های هلالی و لطیف می باشد، گلهای سفید با پنج گلبرگ و یک مرکز طلایی که با میوه های قرمز آتشین به شکل قلب با دانه های کوچک در بیرون مشخص می شود.
توت فرنگی وحشی
لازم به ذکر است که در مورد مزه توت فرنگی وحشی باید گفت که دارای طعم بی نظیر و فوق العاده ای بوده که قابل مقایسه با نمونه ها پرورشی آن نمی باشد.
این گیاه دارای انواع مختلفی بوده که در اندازه های متنوع رشد می کند که میوه های آن به اندازه نصف توت فرنگیهای پرورش یافته می باشد، همچنین دارای میزان قند بیشتر بوده که طعم آن را منحصر به فرد می کند.

توت فرنگی گلخانه ای

با توجه به شرایط آب و هوایی بوته های توت فرنگی بیشتر در فصل بهار و تابستان رشد می کنند اما برای آنکه این میوه در دیگر فصلها نیز در دسترس باشد توت فرنگی را در گلخانه نیز با رعایت تمامی اصول علمی و تحت شرایط دمایی مناسب و بدون کود شیمیایی و سموم پرورش می دهند.
بر طبق تحقیقات علمی توت فرنگی گلخانه ای همان املاح معدنی و مواد مغذی موجود در توت فرنگی مزرعه را دارا می شود و برای بهره وری بهتر زیر نظر مهندسان کشاورزی کشت می شود تا با استفاده از دما مطلوب و کودهای ارگانیک گیاهی مانع از خراب شدن توت فرنگی شوند و میوه ای با بهترین کیفیت به دست بیاید.
برای کاشت و پرورش توت فرنگی گلخانه ای می توان از گونه های مختلف آن استفاده کرد که بعضی از آنها زودرس بوده و زمان گلدهی اندکی دارند نمونه های دیگر پوستی براق و اندازه ای متوسط داشته که طعم و مزه فوق العاده آن شما را شگفت زده می کند.
توت فرنگی گلخانه ای
با اطمینان می توان گفت میوه و محصولات گلخانه ای در برابر پوسیدگی، کپک زدن و لکه های سیاه بسیار مقاوم هستند، توت فرنگی گلخانه ای دارای شاخه و برگهای سبز بوده و میوه ای نسبتا کوچک دارد.
با توجه به اینکه تمامی شرایط مناسب برای رشد توت فرنگی در گلخانه ها مهیا می شود بنابراین میزان بازدهی و تولید محصول بیشتر خواهد بود اما بعد از برداشت میوه را در بسته بندی کارتونی و جعبه ای و دردمای مناسب قرار می دهند تا در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا