رپورتاژ اگهی

تمام دغدغه ی من برای جذب ثروت بود

تمام دغدغه ی من برای جذب ثروت بود

اگر دغدغه های ذهنی خود را برای جذب ثروت متمرکز کنید و برای رسیدن به آن هرکاری را انجام دهید و هرگاه به کوچه بن بست خوردید باز هم ادامه دهید قطعا در راهی که انتخاب کرده اید موفق خواهید شد در ادامه با محصولاتی که من را ثروتمند کرد آشنا شوید.

پکیج ال جی

احتمالا شما هم با نسل جدید پکیج ال جی آشنا هستید بله درست حدس زدید پکیج دیواری را عرض میکنم که نقش مهم و بی بدیلی را در آرامش خاطر ما در استفاده از آب گرم ایفا می نماید.

اطلاع از قیمت خرید قطعات پکیج دیواری و یافتن مراکز فروش قطعات پکیج دیواری برای ما به امری مهم و ضروری در صورت وجود هر گونه ایرادی در آنها تبدیل می شود.

این سیستمهای گرمایشی که جایگزین سیستم های قدیمی گذشته نظیر موتورخانه ها شده اند نسبت به آنها از بازدهی عملکرد بهتر و بالاتری برخوردار هستند.

به نحوی که ایجاد انرژی گرمایی برای گرم کردن آب و همچنین گرمایش کلی منازل و خانه ها با موتورخانه ها و شوفاژ علاوه بر اتلاف انرژی فضای زیادی را اشغال نموده و باعث ایجاد هزینه های بالا و سرسام آوری بر خانوارها می شد.

پکیج ال جی

پکیج خانگی

هنگامی که به مراکز فروش لوازم خانگی و گرمایشی مراجعه می کنید احتمالا پکیج خانگی مواجه شده اید همان سیستمهایی که جایگزین شدند تا گرمای بیشتری به زندگی مان ببخشند و اطلاع از قیمت قطعات آنها نیز همواره برای مان به امری بسیار مهم تبدیل گشته است با ما همراه باشید به بررسی عوامل موثر بر این تجهیزات بسیار ضروری و کاربردی منازل بپردازیم.

عوامل موثر بسیاری از جمله تک مبدله یا دو مبدله بودن پکیجها، حجم مخازن، توان حرارتی و مدل شان بر روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی دو علت عمده و اساسی و البته شاخص بر بهای پکیجها می پردازیم بنابراین چنانچه قصد تهیه پکیج را دارید ادامه مطالب را از دست ندهید.

تک مبدله یا دو مبدله: در واقع یکی از مهم ترین علل افزایش یا کاهش قیمت و ارزش پکیجهای دیواری تک مبدله یا دو مبدله بودن آنهاست. پکیجهای تک مبدله همان پکیجهای بدون مخزن هستند که با استفاده از یک مبدل حرارتی که از جنس مس و آلومینیوم ساخته شده است.

پکیج خانگی

پکیج خورشیدی

در این سیستمها آب به صورت روان در حال جریان بوده و نباید اختلاف دمای آب گرم و سرد شما زیاد باشد چرا که پکیج خورشیدی اگر تفاوت و اختلاف دمای شما بالاتر از حد مجاز باشد به صورت تدریجی رسوب گذاری در سمت آب سرد شما افزایش پیدا کرده و با سرعت بیشتری مبدل حرارتی شما رو به پوسیدگی می رود.

با این که کار بازدهی عملکرد و مزایای بسیاری را با خود به همراه دارند طبیعتا معایبی را نیز با خود به همراه دارند از جمله اینکه این سیستمهای گرمایشی برای ساختمانهایی که به تعداد بالایی از آشپزخانه، دستشویی و حمام مجهز شده باشد مناسب نمی باشد.

چرا که راندمان و کارایی آن کاهش یافته و به نحوی توان گرمایش این حجم از درخواست آب گرم مصرفی شما را نخواهد داشت به همین منظور برای این ساختمانها باید از تعداد بیشتر و بالاتری از پکیجهای دیواری استفاده نمود تا ضمن حفظ راندمان شاهد گرمایش مناسبی از سوی این سیستمها باشیم.

پکیج خورشیدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا