رپورتاژ اگهی

بخاری گرمای ثروت را به زندگی ام آورد

بخاری گرمای ثروت را به زندگی ام آورد

بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه مدت زیادی بود که بدنبال کار بودم ولی کار مناسبی پیدا نکرده بودم، تا اینکه به پیشنهاد پدرم وارد کسب و کار عمویم که تجارت بخاری بود شدم و توانستم با توسعه کارم به ثروت فراوانی دست پید کنم. در ادامه شما را با چند نوع بخاری آشنا می کنم.

بخاری گازی

امروزه تولید کنندگان ایرانی انواع بخاری گازی و اجاق گاز صفحه ای را با طرح و مدلهای جدید هماهنگ با استانداردهای روز دنیا تولید می کنند تولید کنندگان بخاری گازی ایرانی محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کنند. انواع مدلهای بخاری گازی ایرانی در زیر به آن اشاره شده است:

بخاری گازی بدون دودکش دیواری – بخاری گازی مدل شومینه – بخاری گازی دیواری ساده – بخاری گازی مدل 438LPG – بخاری گازی رو میزی مینی

بخاری نفتی

طریقه عملکرد بخاری نفتی بدین شکل است که توسط سوخت نفت قسمتهای ورق فولاد که در جلوی فن این دستگاه ها قرار گرفته است گرم شده و به وسیله فن پشت این لوله ها هوای خنک با این حفره ها برخورد کرده و ایجاد باد گرم می کند

هرچه توان فن و قدرت خروجی آتش بیشتر باشد. توان خروجی و گرما دهی این محصولات نیز بیشتر خواهند بود به طوری که نمونه های صنعتی این محصول در تراکم و قدرت خروجی بالا تولید و ساخته می شوند.

بخاریهای نفتی ایمنی خوبی دارند اما در کل باید بدانید لوازمی مانند بخاری برقی و امثال بستگی به استفاده درست شما و رعایت یک سری نکات دارد با رعایت برخی موارد می توانید بدون ایجاد مشکلی همیشه از آن استفاده کنید.

بخاری هیزمی

توجه داشته باشید که بخاری هیزمی سنتی گرمای بسیار خوب و دلنشینی داشته و برای فضاهای مختلف مانند باغ و محیطهای آزاد گزینه مناسبی خواهد بود، به عنوان مثال زمانی که شما به مسافرت می روید و یا در فضای باز اسکان می کنید، گاها به دلیل شدت باد و هوای ابری ممکن است آتش روشن نماند، در چنین وضعیتی انواع بخاری هیزمی سنتی کاربرد خواهد داشت.

قیمت مناسبی بخاری هیزمی سنتی باعث می‌ شود تا همه متقاضیان بتوانند با حداقل میزان هزینه این کالای کاربردی را خریداری کرده و برای دفعات زیاد از آن استفاده کنند و توجه داشته باشید که این محصولات معمولا با اجناس مرغوب و درجه یک تولید خواهند شد و هرگز در برابر حرارت خراب نشده و حتی با شستشو هم آسیب پذیر نخواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا